Skip to main content

Ik ben per 1 augustus over gestapt naar KPN Internet tv. KPN zegt de overstap te regelen met je oude provider maar wat blijkt nu dat het nog niet geregeld is! Zijn er meer mensen dit dit hebben ondervonden en wat kan ik doen?

Gr.  Frank

heb je al gebeld met KPN en gevraagd hoe dit op te lossen is? 


@FrankKite Welkom op het forum. 

Wat jammer om te lezen dat je bij je overstap tegen deze problemen aanloopt. 

Ik controleer graag voor je hoe dit zit. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje kunnen geven als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken! 


Hoi Rutger

Zins vorige contact gehad met kpn service en die garandeerde me dat ze het zouden oplossen! Helaas is dat niet het geval en heb weer een brief van ziggo gekregen nu met de dreiging dat ik straks nog incasso kosten moet gaan betalen als ik de factuur nu niet voldoe binnen 15 dagen! Nu zet ik me hoop in bij jou Rutger hoop dat het via jou wel gaat lukken! 
Gr Frank


@FrankKite Bedankt voor je reactie. 

Ik heb je gegevens er bij kunnen pakken. Ik zie dat mijn collega's na onderzoek hebben aangegeven dat de overstap vanuit KPN goed gegaan is. 

Ook is er een bericht naar Ziggo verstuurd met de vraag het pakket op te heffen en de kosten te crediteren. Is er ook al contact geweest met Ziggo? 

Dit zou ik sowieso adviseren om in ieder geval de incassokosten te voorkomen. Mijn advies is dan ook om contact op te nemen met Ziggo en te vragen naar de stand van zaken. 

Kun je mij laten weten wat hieruit gekomen is?