Skip to main content
Beantwoord

Oude PTT-aansluiting gevonden: werkt KPN-aansluiting hier op?

• 16 maart 2022
  • 4 reacties
  • 562 keer bekeken

Ik vond deze aansluiting. 
Hoe krijg ik mijn KPN-pakket hier werkbaar op?

Groet,

Arjen

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi @ArjenVeen, dit is een zogeheten lasdop, en hierbij is het altijd mogelijk om een monteur te krijgen, die er een spiksplinternieuwe aansluiting op zal zetten :blush: Ik hoop dat het inmiddels al gelukt is om een afspraak te maken, zo nee dan wil ik je aanraden om alsnog te bellen met 0800 - 0402, dat is de snelste manier om dit geregeld te krijgen!

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 16 maart 2022

Er gaat 1 dik kabeltje in. En er komen er 2 uit. Waar gaan die heen? Naar een stopcontact ergens? Zitten die in de buurt?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 16 maart 2022

Die gaan onder de vloer (kan ik niet bij). 

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 16 maart 2022

Dan denk ik dat hier het makkelijkste gewoon even een monteur van KPN langs kan komen. Is gratis. Maar het is de kunst om dat te regelen 😁 vroeger was een monteur standaard bij een nieuwe klant, maar da is niet meer zo. Je moet er om bellen.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • 15424 reacties
  • Antwoord
  • 18 maart 2022

Hi @ArjenVeen, dit is een zogeheten lasdop, en hierbij is het altijd mogelijk om een monteur te krijgen, die er een spiksplinternieuwe aansluiting op zal zetten :blush: Ik hoop dat het inmiddels al gelukt is om een afspraak te maken, zo nee dan wil ik je aanraden om alsnog te bellen met 0800 - 0402, dat is de snelste manier om dit geregeld te krijgen!