Skip to main content

V12 router nieuwe ssid ingevoerd, ook na reset van super wifi punt blijft deze oude ssid uitzenden met oude ww.

Iemand een oplossing 

Hallo @Pierre24,

Dit kun je aanpassen door in te loggen op het superwifi punt zelf. Dit is meestal op 192.168.2.150 of 151 aan het eind. Hier kun je zelf de wifi gegevens van het superwifi punt aanpassen naar die van de box 12, zodat deze gelijk zijn.
Het kan ook zijn dat die op een ander ip adres zit, dit kun je zien onder apparaten op de startpagina van de box 12. Het is simpel te doen, maar even goed kijken op welk ip adres het superwifi punt zit. 

Startpagina Superwifi


 

 


Bij mij is het juist andersom. De superwifipunten geven het goede adres en wachtwoord, de box 12 blijft het oude SSID uitzenden. Ik heb nu de uitzending van ssid in de box handmatig op invisible gezet. maar of dat voldoende bescherming biedt weet ik niet? Weet iemand dat misschien?


Bij mij is het juist andersom. De superwifipunten geven het goede adres en wachtwoord, de box 12 blijft het oude SSID uitzenden. Ik heb nu de uitzending van ssid in de box handmatig op invisible gezet. maar of dat voldoende bescherming biedt weet ik niet? Weet iemand dat misschien?

Met superwifi punten bij een V12 zou ik de wifi van de V12 lekker uitzetten dan zit het ook niet in de weg van de superwifi. Wifi uit op de V12 kan met de wifi knop op het apparaat zelf  of in de browser interface. Later heeft KPN op de planning staan om middels nieuwe software in de V12 de V12 als een extra superwifi punt bij te voegen en dan wordt de wifi dekking uitgebreid.


Ah, dankje, dat ga ik doen👍🏼