Skip to main content

Hallo KPN,

 

ik probeer al een tijdje in te loggen met mijn oude TELFORT account gegevens.

Dit werkt niet! Een nieuwe account aanmaken en dan een product koppelen ook niet!

Ik denk dat er met mij vele TELFORT klanten zijn die dit zelfde probleem hebben.

Jullie hebben geen klantenservice telefoonnummer en geen chat. Bizar. Een forum?

Alsof we niets anders te doen hebben. Graag zou ik willen inloggen in mijn account.

Kan iemand van jullie mij helpen.

Ik heb dus een account aangemakt bij kpn en ik probeer een product te koppelen met mijn bankrekeningnummer maar dit wordt niet herkend, slechts de opmerking: U bent niet verbonden met uw KPN internet aansluiting.

 

HELP AUB.

Hoi @J_A_KPN, welkom bij ons op het forum. De Telfort abonnementen kunnen ook gekoppeld worden in MijnKPN inderdaad, maar soms gaat het niet helemaal goed. Als dat het geval is kan je bij het koppelen op de Product pagina aangeven dat je niet op je thuisadres bent en de gevraagde gegevens invullen. Bij het klantnummer kan je het nieuwe KPN klantnummer invullen, als je die niet weet kan je het oude Telfort klantnummer pakken en de eerste 1 veranderen in een 6. Lukt het daarmee om het oud-Telfort abonnement te koppelen?