Skip to main content

Ik zou graag mijn oude telfortfacturen van het alles in één pakket (internet,tv,vaste telefonie ) van okt,nov en december 2020 willen opvragen. 

Hallo @Jetje63  die facturen kan je vinden in MijnKPN .

Op de Home-pagina staan de laatste vier facturen. Maar je kan de facturen van 12 maanden downloaden. Daarvoor moet je ‘afdalen’ in het menu naar het product.

Dat gaat via Producten → Thuis → Bekijk alle facturen


Op mijn kpn staat alleen mijn mobiele abonnement.

het internetabonnement staat er niet bij. 


Hallo @Jetje63 dan moet je het thuis abonnement toevoegen aan MijnKPN. 

Dat gaat via Producten → Product toevoegen → Thuis

Doe dat terwijl je verbonden bent met je thuisnetwerk. 


Dat gaat niet lukken omdat ik in januari overgestapt ben naar xs4all. Ik heb alleen nog kpn mobiel 


Ok, maar dat had je niet verteld.  Dan gaat het idd niet meer lukken.

Zet jouw gegevens alvast (privé) in je forum profiel, alleen zichtbaar voor KPN en jou. Dan weet een moderator wie je bent en kan hij/zij de facturen voor je opzoeken. 


Dankjewel. Ga ik doen. 


Ik heb mijn gegevens ingevuld. Ik heb alleen geen klanten nummer meer van het Telfort alles in 1 wat we tot begon dit jaar hebben gehad. 


Heb je geen oud bankafschrift meer? Je klantnummer staat bij de afschrijving vermeld. 


Tijdens het zoeken om ik er achter dat ik in oktober ben overgestapt. Dus is het niet meer nodig. Bedankt voor je tijd. Vriendelijke groet


Tijdens het zoeken om ik er achter dat ik in oktober ben overgestapt. Dus is het niet meer nodig. Bedankt voor je tijd. Vriendelijke groet


Tja, dat is ook een verklaring voor het ontbreken van KPN facturen vanaf/na oktober :face_palm:
Fijn weekend verder.