Skip to main content

Vandaag kregen wij een mail dat de Telfort mail overgegaan is naar KNP. Nu probeer ik via Telfort in te loggen, maar wordt doorgelinkt naar KPN.

Via Mijn KPN kan ik nog steeds niet ons oude Telfortpakket koppelen. Kan iemand mij vertellen op welk termijn dat mogelijk is?

Wellicht doe ik iets verkeerd, dan hoor ik graag de tips.

 

bvd. Seino

Hi @Seino, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Ik wil graag uitzoeken hoe de situatie in elkaar steekt. Zou je hiervoor allereerst jouw profiel zo volledig mogelijk in kunnen vullen en hier een seintje van kunnen geven? Dan ga ik voor je aan de slag!


Hallo @Seino , zie onderstaande link aangaande de overgang van TFT naar KPN:

https://forum.telfort.nl/nieuws-251/telfort-thuis-wordt-kpn-thuis-88194

 


Dank je wel voor het invullen van jouw profiel @Seino. Ik zie dat het internet abonnement nog niet is omgezet naar KPN. Op dit moment zijn er eigenlijk 2 verschillende zaken gaande. Zo wordt de Telfort mail vernieuwd en daarnaast worden de Telfort internet abonnementen overgezet naar KPN. Deze 2 zaken staan wel los van elkaar. Het kan dus zijn dat de mail is vernieuwd, maar dat het internet abonnement nog actief is bij Telfort. Zo lang het abonnement nog actief is bij Telfort, kun je gebruik blijven maken van de MijnTelfort omgeving. Op het moment dat jouw abonnement is overgezet naar KPN, ontvang je hier ook bericht over. Heb ik hiermee jouw vraag beantwoord? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. We helpen je graag verder!


Dag Ron, dank voor je helder uitleg.

Echter het inloggen in de Telfortomgeving gaat niet meer, ik wordt dan automatisch doorverwezen naar Mijn KPN. Ik zal dezelfde vraag eens voorleggen bij Telfort.

Ondanks het feit dat je wellicht de hele dag binnen zit te werken, toch: Geniet van deze prachtige dag!

groet Seino


Hallo @Seino , als je via MijnTelfort meteen doorgestuurd wordt naar MijnKPN ben je over, al kan het nog een dag duren voordat e.e.a. effectief is. Via TFT kun je nu dus niets meer doen als pseudo-KPN-klant.

 

 

 


Dank je wel voor de toelichting @Seino. Ik ben nogmaals mijn systemen ingedoken, maar ik zie dat het thuis abonnement nog niet is overgezet naar KPN. Deze is op dit moment nog actief bij Telfort. Kan het wellicht zijn dat je nog inlogt met de gebruikersnaam van een eventueel mobiel abonnement wat in het verleden bij Telfort actief is geweest? De mobiele abonnementen zijn namelijk al wel omgezet van Telfort naar KPN. Je kunt in dit geval toch het beste contact opnemen met Telfort om na te gaan hoe de situatie in elkaar steekt. Als je nog vragen voor mij hebt, stel ze gerust. Ik help je graag verder!


Reageer