Skip to main content
Beantwoord

Oude WiFi netwerken nog steeds zichtbaar

• 27 maart 2019
  • 28 reacties
  • 10233 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

28 reacties

• Auteur
  • Helper
  • 38 reacties
  • 1 mei 2019

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • 12980 reacties
  • 3 mei 2019
Bedankt voor de ondersteunende foto's! Ik ben met mijn collega in overleg of er nog meer opties zijn.. Nog even geduld dus!

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • 12980 reacties
  • 3 mei 2019
Nog even overleg gehad, het blijft een raar verhaal! Zou je nog een ding voor mij willen uitvoeren 🙂

Log in op de Experia Box en ga naar Overview > State > Connected devices. Wil je kijken per Experia WiFi welk IP-adres er uitgegeven wordt? Dit zijn 2 verschillende als het goed is. Je dient dan 2 keer apart in te loggen op die Experia WiFi's, omdat ze beide een ander IP-adres uitgeven. Dus je typt dan in de browserbalk eerst het eerste IP-adres en logt in op de eerste Experia WiFi. Kijk dan bij 2,4 én 5GHz welke netwerknaam er ingesteld staat. Staat dat niet goed, pas je het aan middels de instructie op het scherm. Staat dat goed, dan log je met het tweede IP-adres in op de tweede Experia WiFi en hier doe je hetzelfde, bij 2,4 en 5GHz kijken wat er ingesteld staat.

Ik hoor graag wat hieruit komt!