Skip to main content

Sinds de nieuwe experiabox blijft geregeld op oude wifi. Geeft verbindingsproblemen doordat je dan van de  huidige verbinding wordt afgegooid. Inloggen in experiabox helpt niet: nergens is de oude te zien. Is ook niet te verwijderen in bijvoorbeeld lijst van wifi-netwerken op mijn telefoon.  Waar zit dit oude nerwerk nog ergens opgeslagen?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Hoi @sewtje ,

Dat heb ik ook gehad.

Je kunt 2 dingen doen: 0800-0402 vragen om alle in motive opgeslagen netwerken te wissen en daarna het modem te resetten.

Of je overschrijft via deze tool de opgeslagen netwerken en reset daarna het modem. https://www.kpn.com/service/internet/wifi/wijzigen/servicetool-wifi-ssid-wachtwoord-wijzigen.htm

Je vult in die tool dan de gewenste netwerknaam in(kan ook gewoon de standaard naam zijn die achter op het modem staat).

 


Bedankt! Ik ga bellen. Als ik naar de tool ga, wordt aangegeven dat ik alleen het wachtwoord kan veranderen…..

 


Ok,Laat maar weten of het gelukt is!

Je kunt via de tool ook de ssid en het wachtwoord beide wijzigen,Alleen moet je dan hier de tool van ¨iets anders ¨ gebruiken of de KPN thuis app gebruiken.

 


Welke Experiabox heeft u nu? En welke WiFi versterkers van KPN heeft u? Heeft u nog andere WiFi punten? Repeaters? 


Met het telefoontje op advies van Martijn was het opgelost. Oude netwerk daar verwijderd.

Bedankt!


Top,Goed om te horen!