Skip to main content
Beantwoord

Oude wifinetwerk blijft aanwezig na vervangen Experia Box

• March 1, 2022
  • 6 reacties
  • 1146 keer bekeken

Sinds de nieuwe experiabox blijft geregeld op oude wifi. Geeft verbindingsproblemen doordat je dan van de  huidige verbinding wordt afgegooid. Inloggen in experiabox helpt niet: nergens is de oude te zien. Is ook niet te verwijderen in bijvoorbeeld lijst van wifi-netwerken op mijn telefoon.  Waar zit dit oude nerwerk nog ergens opgeslagen?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Anonymous

Hoi @sewtje ,

Dat heb ik ook gehad.

Je kunt 2 dingen doen: 0800-0402 vragen om alle in motive opgeslagen netwerken te wissen en daarna het modem te resetten.

Of je overschrijft via deze tool de opgeslagen netwerken en reset daarna het modem. https://www.kpn.com/service/internet/wifi/wijzigen/servicetool-wifi-ssid-wachtwoord-wijzigen.htm

Je vult in die tool dan de gewenste netwerknaam in(kan ook gewoon de standaard naam zijn die achter op het modem staat).

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• Antwoord
  • March 1, 2022

Hoi @sewtje ,

Dat heb ik ook gehad.

Je kunt 2 dingen doen: 0800-0402 vragen om alle in motive opgeslagen netwerken te wissen en daarna het modem te resetten.

Of je overschrijft via deze tool de opgeslagen netwerken en reset daarna het modem. https://www.kpn.com/service/internet/wifi/wijzigen/servicetool-wifi-ssid-wachtwoord-wijzigen.htm

Je vult in die tool dan de gewenste netwerknaam in(kan ook gewoon de standaard naam zijn die achter op het modem staat).

• Auteur
  • Helper
  • March 1, 2022

Bedankt! Ik ga bellen. Als ik naar de tool ga, wordt aangegeven dat ik alleen het wachtwoord kan veranderen…..

• March 1, 2022

Ok,Laat maar weten of het gelukt is!

Je kunt via de tool ook de ssid en het wachtwoord beide wijzigen,Alleen moet je dan hier de tool van ¨iets anders ¨ gebruiken of de KPN thuis app gebruiken.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • March 1, 2022

Welke Experiabox heeft u nu? En welke WiFi versterkers van KPN heeft u? Heeft u nog andere WiFi punten? Repeaters? 

• Auteur
  • Helper
  • March 1, 2022

Met het telefoontje op advies van Martijn was het opgelost. Oude netwerk daar verwijderd.

Bedankt!

• March 1, 2022

Top,Goed om te horen!