Skip to main content

Goedemorgen,

Graag zou ik mijn oudere facturen inzien van 2019. In mijn KPN staan ze er helaas maar vanaf december 2019 in. Kan iemand me hier bij helpen?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Danielle Franken


*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @Danielle Franken, welkom op het forum!

In MijnKPN gaan de facturen inderdaad tot 12 maanden terug. Gelukkig kan ik de oudere facturen uit 2019 wel voor je opzoeken en naar je toe sturen. Gaat het om de facturen van je mobiele abonnement of van je internet/tv abonnement? Als je je gegevens invult in je profiel en hier een seintje geeft als dat is gebeurd, dan ga ik voor je aan de slag! :relaxed:


Dankjewel! Het gaat om zowel de facturen van mobiel en tv/internet abonnement! Ik heb de gegevens inmiddels aangepast. 
 

Met vriendelijke groet,

Danielle Franken


Ha @Danielle Franken, dank voor het aanvullen van je gegevens. :blush: Je hebt als het goed is drie e-mails van mij ontvangen met alle facturen uit 2019 van je internet en tv aansluiting en je mobiele abonnement. 

Houd er rekening mee dat je in MijnKPN je facturen tot 12 maanden terug kunt inzien. Heb je ze op een later moment nodig voor bijvoorbeeld de belastingdienst? Zorg er dan voor dat je ze op tijd op een veilige plek opslaat, zodat je er dan bij kan zonder contact met ons op te nemen. :wink:

Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag van je.


Reageer