Skip to main content

Ik heb de mijn facturen nodig van de periode feb 2020 t/m jan 2021. Kunt u mij hieraan helpen?

Helaas is mijn mailbox van die periode gewist.

Hallo @erwingroot , via de MijnKPN-app kom je een heel eind.

 


Hey @erwingroot, welkom! Jan heeft een hele goede tip. In de MijnKPN app kun je tot 18 maanden terug je facturen vinden en downloaden.  Ik wil je dan ook vragen om daar eens te kijken. Als je hier dan laat weten welke je dan verder nog mist, én je forumprofiel invult, dan help ik je aan de rest :)


De facturen t/m februari 2021 heb ik inderdaad via mijnKPN kunnen downloaden, maar het gaat mij om de facturen van februari 2020 t/m januari 2021 die ik niet via mijn KPN kan krijgen.

Ik heb mijn forumprofiel aangevuld, hopelijk kan iemand mij helpen aan de ontbrekende facturen.

Alvast bedankt.

Groeten,

Erwin.


Dank voor het invullen van je profiel, @erwingroot. Heb je de facturen gedownload via de MijnKPN app of via de webversie? Want de app gaat 18 maanden terug, maar de webversie maar een jaar. Dus als je de app gebruikt kun je ook januari 2021 t/m augustus 2020 nog zelf downloaden. De facturen van januari t/m juli 2020 stuur ik je op :thumbsup_tone1:


Dank voor het invullen van je profiel, @erwingroot. Heb je de facturen gedownload via de MijnKPN app of via de webversie? Want de app gaat 18 maanden terug, maar de webversie maar een jaar. Dus als je de app gebruikt kun je ook januari 2021 t/m augustus 2020 nog zelf downloaden. De facturen van januari t/m juli 2020 stuur ik je op :thumbsup_tone1:

 

Het is uiteindelijk gelukt, waarbij ik wil opmerken dat het heel erg afhankelijk is welke route je volgt in de app. 

Als je via administratie naar oude facturen gaat, dan krijg je gewoon 12 maanden. Eigenlijk heeft de app je dan doorgelinkt naar de website van mijnKPN.

Alleen als je vanuit de app in het voorblad bij: “ € Laatste facturen bekijken “  doorklikt, dan blijk je toch 18 maanden facturen te kunnen zien.

Nogmaals dank Erik. Echt gemakkelijk ging het niet, zeker niet doordat de app andere dingen mag dan de website en dat de app ongemerkt doorlinkt naar de website, waardoor opeen in de app weer de rechten van de website gelden. Niet heel handig voor de gewone gebruiker.

Maar voor mij heeft het gelukkig uiteindelijk gewerkt.

Hartelijke groet,

 

Erwin