Skip to main content

mijn ouders zitten zonder tv. internet en telefoon. Ze hebben een alarmeringssysteem wat nu  niet werkt. Monteur komt pas maandag. vind dit onverantwoord, LOS DIT EERDER OP !!

Hoi ​@Annie van der Molen 

Welkom op de community van KPN.

Ik begrijp absoluut, dat je graag ziet dat de storing zo snel mogelijk wordt opgelost, ook in verband met het alarmeringssysteem bij je ouders.

Het best kun je daarvoor even contact opnemen met de telefonische klantenservice van KPN, die kunnen dan binnen de agenda van de monteurs kijken (binnen jouw regio) of er al eerder een monteur langs kan komen.
We zitten vlak voor het weekend, dus het zal waarschijnlijk lastig gaan worden, aangezien in het weekend alleen monteurs stand-by staan voor grote storingen.
Storingen bij particulieren waar wij toe behoren, worden in de regel op werkdagen verholpen.

Dus bel even met 0800-0402, en overleg met een medewerker wat er op korte termijn nog mogelijk is, een terugbel afspraak inplannen kan ook: Terugbel afspraak inplannen

Hoi ​@Annie van der Molen welkom op de KPN Community! Wat een vervelende situatie zeg. Ik snap volkomen dat dit een ongewenst scenario is, zeker wanneer er geen alternatief beschikbaar is. Dit is primair een platform waar klanten samen naar een oplossing zoeken en zoals je merkt kan het soms even duren voordat topics onder de aandacht komen van een moderator.

Voor acute zaken kan je dan vaak het beste even rechtstreeks contact leggen met de klantenservice. Ik hoop dat de monteur vandaag de storing kan verhelpen!

Reageer