Skip to main content

Ik heb zojuist mijn verhuizing opgegeven. Daarbij wordt niet de mogelijkheid aangegeven om gedurende een korte periode (in mijn geval 1 maand) internet op beide adressen te hebben. Op het nieuwe adres heb ik dat nodig ivm installatie zonnepanelen e.d. Op het oude adres nog omdat ik feitelijk nog niet verhuisd ben. Ik hoor graag hoie dat in het doolhof van de KPN wsebsite dat te regelen.

Kan niet wat u wilt. U had geen verhuizing door moeten geven. U had op het nieuwe adres gewoon een nieuw abonnement af moeten sluiten. Had u nog korting gekregen ook.


Dat kan ook niet. Je kunt maar op één adres een abonnement hebben. De enige mogelijkheid is het abonnement van het oude adres opzeggen en een nieuw abonnement op het nieuwe adres nemen. Om gebruik te maken van nieuwe klanten aanbiedingen zal dat dan wel op de naam van bijvoorbeeld een partner moeten. 


Welkom op de community @kruis, bij een verhuizing wordt het abonnement overgezet naar het nieuwe adres inderdaad. Dat gaat op hetzelfde moment, als de aansluiting op het nieuwe adres actief wordt, stopt de aansluiting op het oude adres. 

Je zou een nieuw abonnement kunnen aanvragen zoals Nick en Joep al noemen. Het abonnement op je oude adres kan je dan (met de wettelijke maand opzegtermijn) opzeggen als je helemaal over bent. E-mailadressen, opnames etc die je nu hebt op het oude adres zullen met dat abonnement stoppen. De e-mailadressen kunnen eventueel wel overgezet worden. Voor deze constructie is het ook belangrijk dat je buiten de contractperiode zit op het oude adres, anders wordt het opzeggen lastiger.

De manier waarop jij het wil kan niet dus, maar het kan via een omweg.


Reageer