Skip to main content

Goededag, 

Vorige maand ben ik verhuisd en is KPN overgegaan naar Ziggo. Die maand heb ik nog een factuur betaald die ik dus waarschijnlijk terug zal krijgen als ik het bovenstaande lees. Maar deze maand proberen jullie het weer af te trekken en krijg ik weer een factuur. Dit maal heb ik dat gewijgerd. 

 

Wat moet ik doen om het geld van de vorige maand terug te krijgen en hoe weet ik zeker dat dit goed gaat?

 

Groeten,

Cleo

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Heb je een bevestiging van opzegging gekregen? Indien dat niet het geval is dan zou het kunnen dat het abonnement niet is opgezegd. Heb je gebruik gemaakt van een overstapservice? Het zou namelijk ook nog kunnen dat dit vanuit Ziggo niet helemaal lekker is gegaan. Hiervoor moet je bij Ziggo zijn aangezien zij in zo'n geval verantwoordelijk zijn voor het opzeggen. Voor zover ik weet zijn zij dan ook verantwoordelijk voor de financiële afhandeling hiervan.

 

Het beste is om morgen even te bellen met 0800 0402 om te checken of je abonnement ook echt is opgezegd, als dat niet zo is dan direct laten doen. Het is wel belangrijk om betalingen niet te storneren of te weigeren, dan gaat het namelijk alleen maar langer duren.


Ik heb inderdaad gebruik gemaakt van de overstapservice van Ziggo en KPN heeft me zelfs nog gebeld om dit te bevestigen. Ik ga ze nu bellen. Hartelijk dank voor je snelle reactie!

Tot nu toe bevalt de overstap naar Ziggo nog niet echt haha, dus wellicht tot snel.