Skip to main content

Tot mijn grote spijt ben ik van T-mobile overgestapt naar KPN met loze beloftes zoals o.a. beste netwerk van Nederland. Ik ben gebeld door een sales agent en heb me laten ompraten door zijn mooie woorden. Sindsdien heb ik nu al bijna een week geen internet meer in huis. Er komt een monteur langs die 2 maanden in dienst is en de boel zo erg gesloopt heeft dat zelfs de buren 24 uur lang geen internet en televisie hebben gehad. Vervolgens komen er nog 2 monteurs langs om te helpen met het probleem, maar nog steeds niks opgelost. Inmiddels al wel alles factureren zonder dat ik iets van internet heb kunnen gebruiken. Daarna opnieuw opgebeld naar KPN en kreeg ik een onbeschoft medewerker aan de lijn die zei dat ik niet kan opzeggen omdat ik een zakelijke klant ben (terwijl dat ik het niet eens over opzeggen had). Ik werk thuis en kan nu al bijna een week niet op internet en ben tot mijn grote spijt ook nog eens overgestapt naar een mobiel abonnement van KPN die ook niet werkt. Inmiddels flinke schade door de tijd die ik niet in mijn werk kan stoppen. Wel factureren, niks leveren. Geen eens een mogelijkheid om te bellen want geen simkaart ontvangen. Geen mogelijkheid om te werken, niks. Flink in de maling genomen door de mooie praatjes en loze beloftes van KPN. Trap hier niet in en stap niet over!

Hoi @rianne008, welkom op het forum. Dat is geen goed begin van het abonnement zo te zien! Zowel voor jou als voor jouw buren ging dat niet goed. Op je profiel staan geen gegevens, waardoor ik er inhoudelijk niet meer over kan zien of zeggen. Bij een storing is het het snelste om ons te bellen (0800-0402, of 0800-0403 voor zakelijk), zodat er direct meegekeken kan worden naar de aansluiting. Ik hoop dat deze vervelende situatie snel is opgelost.

Je geeft aan dat je een zakelijke klant bent, is het ook een zakelijk abonnement? Dit is het forum voor consumenten, we hebben een apart forum voor zakelijke aansluitingen: KPN Zakelijk forum.