Skip to main content

ik ben vandaag overgestapt van Ziggo naar KPN, vanochtend geinstalleerd door KPN monteur. Dit werkt allemaal prima.

Daarnaast heb ik gebruik gemaakt van de overstapservice maar heb nog geen bericht ontvangen van Ziggo, hoe weet ik of dit goed gaat en ik niet dubbele kosten ga betalen?

  • Bij de aanvraag is een ander email adres gebruikt door KPN dan die van mij, ik heb dus niet alle mailtjes gekregen. In degene die KPN helpdesk heeft doorgestuurd staat hier niks overin
  • In MijnKPN kan ik niks vinden
  • Ik heb Ziggo gebeld, die waren niet op de hoogte van mijn opzegging

Hoe kan ik erachter komen of dit goed gaat komen? Of moet ik zelf opzeggen bij Ziggo?

Hallo @joostie , als je via KPN nu de door jou bestelde diensten af kunt nemen zou de dienstverlening bij Ziggo gestopt moeten zijn bij een correcte overstap. Dat kun je eenvoudig zelf controleren of het Ziggo-modem nog actief is.

Daarna krijg je van Ziggo nog een zogenaamde eindfactuur waarin verrekend wordt wat je eventueel te veel of te weinig betaald hebt tot de overstapdatum.

MijnKPN kun je pas over een paar dagen gebruiken, evenals het aanmaken van 1 of meerdere mailaccounts. Als KPN administratief alles op orde heeft jun je een KPN-ID aanmaken, inloggen in MijnKPN en daar je producten aan koppelen.

Succes en welkom bij KPN.

 


Hoi @joostie, welkom bij ons op het forum en welkom bij KPN! Je bent nu aangesloten bij ons begrijp ik, dan zou Ziggo al een verzoek moeten hebben gekregen van de overstapservice. Mits dat bij de aanvraag was aangegeven. In de bevestiging wordt benoemd of er wel of geen gebruik van wordt gemaakt. Daar stond het niet, als ik je goed begrijp?