Skip to main content

Beste, 

 

Sinds ongeveer 8 weken maakt de straatkast die naast mijn woning staat een zeer hinderlijk lawaai. De ventilatoren die in de kast zitten staat soms op vol vermogen te blazen maar dat is nog niet het ergste. 

 

Vooral in de avond, nacht en ochtend wisselt de ventilator om de 3 seconden van toerental. Aangezien de kast op ongeveer 3 meter van mijn slaapkamer raam is geplaatst geeft dit enorm veel overlast. Vooral s'nachts. 

 

Ik heb hier al contact over gehad met KPN maar dan blijft het helaas bij 'sorry wij kunnen hier niets aan doen', 'dit probleem ligt niet bij onze afdeling’ 'we sturen binnen 3 maanden een monteur' 

Dit laatste is toevallig gisteren wél gebeurd, en deze monteur heeft het probleem naar eigen zeggen verholpen. Helaas is dit niet het geval. 

 

Heeft iemand ervaring met dit soort problemen met een straatkast, en hoe krijg ik dit zo snel mogelijk verholpen? 

 

Audio Fragmenten overlast: 

 

Foto's Straakast 

 

 

 

 

Weet je zeker dan het een KPN kast is? En niet van het kabelbedrijf bijvoorbeeld?

Hier op het forum is vaker met dat bijltje gehakt; de moderator weten de weg.

Helaas is de wachtrij voor de moderators momenteel ca. 4 dagen. Even geduld dus nog.

Opdat ze het dan vlot kunnen oppakken zou je vast de gegevens in je forumprofiel kunnen zetten? Handigst in dit geval die van de kast. Adres v.h. huis waar de kast staat bijvoorbeeld.


Hallo PeterG, 

Ja, ik weet zeker dat dit een kast van KPN is.

Inmiddels al meerdere keren in contact geweest met hen, en ze geven ook toe dat er inderdaad problemen zijn. 

 

Ik heb mijn adresgegevens in mijn forumprofiel gezet, dank voor de tip.


Zooo…. Gaat die ventilator echt elke paar seconden even op hol?


Helaas wel, 

Zie/luister de audiofragmenten die ik heb toegevoegd aan de eerste post. 


Helaas wel, 

Zie/luister de audiofragmenten die ik heb toegevoegd aan de eerste post. 

Ik heb hem beluisterd, die ventilator gaat flink te keer. Dan weer harder, en dan weer zachter. Heb je toevallig glasvezel? Dan zal je eens contact op kunnen nemen met KPN netwerk.nl:

Laat je het even weten of het gelukt is?


Helaas wel, 

Zie/luister de audiofragmenten die ik heb toegevoegd aan de eerste post. 

Ik heb hem beluisterd, die ventilator gaat flink te keer. Dan weer harder, en dan weer zachter. Heb je toevallig glasvezel? Dan zal je eens contact op kunnen nemen met KPN netwerk.nl:

Laat je het even weten of het gelukt is?

Daar heb ik inderdaad al mee gebeld. 

Die verbinden me dan door naar de afdeling die er wel over zou moeten gaan, maar ook die zijn afhankelijk van onder aannemers. 

Via deze afdeling ben ik wel te weten gekomen dat het bedrijf alllinq het technische gedeelte van (in iedergeval deze) straatkast onder zijn hoede heeft. Hiervan heb ik een e-mail adres maar ook hier geen reactie op. 

 

Oftewel; ik heb al wat mogelijkheden onderzocht voordat ik mijn beklag op dit forum heb gedaan;) 

 


Hoi @Maarten P., welkom! Dat is inderdaad een aardig volume, en vet irritant dat het zo golft ook. De postcode in je profiel, dat is ook waar de kast staat? Zou je ook nog een telefoonnummer willen toevoegen waarop je bereikbaar bent? Dan kan ik hier melding voor maken.

En, voor de volledigheid, je geeft aan dat er iemand geweest is ‘gisteren’. Dat is dan de 20e geweest. Is het audio fragment van voor of na dat bezoek? 


Hallo @Erik_ 

 

Telefoonnummer heb ik toegevoegd 

De postcode in mijn profiel komt inderdaad overeen met de locatie van de straatkast 

De audiofragmenten zijn ná het bezoek van een monteur. 

 


Mooi zo, dank je Maarten. Ik heb melding gemaakt. Wel verwacht ik, gezien dat het nu vrijdagmiddag is, en dit een Pinksterweekend, niet dat ze hier voor dinsdag aan toe gaan komen.  


@Erik_ 

Al informatie? 

 


Heb je hier zelf niets van gehoord, Maarten? Het enige wat ik verder heb vernomen is dat er een melding is aangemaakt. De rest wordt over het algemeen dan rechtstreeks aan jou gecommuniceerd. Ik ga even navraag doen en kom er bij je op terug.