Skip to main content

Sedert enige weken wordt ik regelmatig s'nachts wakker van een diep gebrom en geblaas. Zo ook vanmorgen. In 1e instantie kon ik het niet lokaliseren, echter inmiddels ben ik erachter dat het een (straat)kast is van kpn die een zware brom en vervolgens ventilator(koelings)geluid maakt. Zo erg dat ik er wakker van wordt en daarna niet meer kan slapen. Even leek het goed te gaan, inmiddels begint het weer. Wat te doen?   

10-09-2020  Het is nu 06.00uur en wederom vanaf 05.30 wakker door het gebrom en de slaap niet meer kunnen vatten. Nog geen enkele reactie vanuit Kpn, zal vandaag nogmaals ze trachten telefonisch te bereiken. 


En Ja Hoor, 11-09-2020 is tie weer. 05.15 uur wakker van de brom. :rage:  Kpn niet te pakken gekregen want de wachttijden zijn enorm of de hoorn wordt er gewoon weer op gegooid. Vandaag nogmaals proberen. Hier reageert ook niemand dus de klacht gaat binnenkort naar de consumentenbond en klachtenkompas en andere socials. Heeft waarschijnlijk alles te maken met het feit dat ik geen diensten van ze afneem.


Heeft er niets mee te maken. De wachttijd hier is ongeveer 3 dagen. Je kunt denk ik beter contact opnemen met de netwerkbeheerder. Je bent hier bij KPN de provider. Kijk op kpnnetwerk.nl voor de contactgegevens. 


Bedankt, eindelijk een reactie, 3 dagen lijkt kort behalve als je niet naar behoren kunt slapen.


@Kollen Welkom op het forum. Het klopt inderdaad dat de wachttijd op het forum voor een reactie van een medewerker door drukte langer is dan normaal. Dit heeft dus niet te maken met het feit dat je geen klant bent van KPN. Ik zie dat @Joep1965 je inderdaad al heeft verwezen naar de netbeheerder. In dit geval zou je zelfs even kunnen bellen met KPN infra op 0800-0150. Zij kunnen hier normaal gesproken mee aan de slag. Mochten er nog andere vragen zijn dan hoor ik dit graag. 


Inmiddels diverse mensen van Kpn gesproken; klachtenkompas benaderd, een contactpersoon toegewezen gekregen bij Kpn.
Diverse e-mails (zelfs met de plattegrond van de locatie en foto's van de kast) gestuurd maar nog geen oplossing alleen maar toezeggingen. Inmiddels zijn we al een maand verder en begin ik echt gezondheidsklachten te ontwikkelen. Denk erover om de consumentenbond en rechtsbijstand een tandje hoger te zetten. Enfin ik wacht deze week nog even af. 


@Kollen Wat vervelend dat het probleem nog niet is opgepakt/opgelost! 

Ik zoek graag uit of er nog iets is dat ik kan betekenen. Is de postcode en eventueel het huisnummer (als deze er is) van het object bekend? En is er een mogelijkheid hier een foto van te maken en deze hier te plaatsen? Of eventueel een plattegrond van de kast en omgeving?

Dan ga ik uitzoeken wat mijn mogelijkheden zijn!


Ach, het is een werk in uitvoering.

 

 

 


@Kollen Bedankt, ik heb bericht doorgezet. Zodra ik meer informatie heb zal ik dit hier delen. 


Ik hoop snel want net weer gewekt, met knallende koppijn door de brom uit jullie @#4kast:rage:

28-10 2020  03.30uur