Skip to main content

Een paar weken geleden ben ik overgestapt naar Budget alles in 1 (shame on me), nu gaat het overstappen alleen niet echt soepel. Budget alles in 1 geeft aan het Service ID (bestaande uit 5 cijfers en 3 letters) van mijn wifi kanaal nodig te hebben om de overstap zo soepel mogelijk te laten verlopen en niet per ongeluk het wifi kanaal van mijn buren te pakken. In mijn huis komen namelijk alle wifi kanalen van de vier bewoners op één plek binnen. Het probleem is, Budget alles in 1 geeft aan dat zij het Service ID niet zelf kunnen verkrijgen i.v.m. de privacy wet. Nu heb ik al meerdere keren heen en weer gebeld tussen KPN en Budget alles in 1, ook heb ik met KPN gechat, en uiteindelijk werd me aangeraden door een medewerker van KPN om hier voor een post op het forum te maken. Kan een expert mij alstublieft helpen? 

 

 

Een medewerker reageert doorgaans binnen 48uur maar het is druk.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc anders kunnen ze niets voor je doen.


Hoi @BLR, welkom hier. 

Is het inmiddels al gelukt om het ID te achterhalen? Want doorgaans regelt de nieuwe provider dat gewoon voor je. Maar om een lang verhaal kort te maken, dat kan ik ook.

Ik heb daarvoor wel een aantal gegeven nodig. Zou je die aan jouw Forumprofiel de volgende gegevens willen toevoegen? Naam van de contractant, postcode + huisnummer en laatste drie cijfers van het IBAN? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik er naar. 


Beste @Bart_Z ,

 

Bedankt voor de reactie! Het is me jammer genoeg nog niet gelukt om deze te achterhalen… Maar fijn dat u me verder kunt helpen!

 

Ik heb de door u benoemde gegevens toegevoegd aan mijn profiel!

 


Bedankt. Ik ben er mee aan de slag geweest. Ik heb het je privé gestuurd.Â