Skip to main content

Afgelopen augustus ging mijn nieuwe KPN Thuis abonnement in. KPN zou zorgen dat mijn Ziggo abonnement stop gezet zou worden, maar dat is tot nu toe nog niet gebeurd. Ondertussen is het al november en ik heb dus al 4 maanden dubbel betaald. Ik zou graag zien dat dit recht gezet wordt.

Hallo @Snouckie Dee , ik zou al vast beginnen met Ziggo direct zelf op te zeggen, 1 maand opzegtermijn en aan KPN vragen waarom e.e.a. anders is gelopen dan je dacht, 0800 0402 of de reactie van een moderator afwachten.

Vul dan s.v.p. in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer en klantnummer in.

 


Update: na een bescheiden kastje-naar-de-muur tripje (KPN: is Ziggo's fout. Ziggo vervolgens: is KPN's fout) en een lang gesprek met KPN klantenservice is duidelijk geworden dat de fout bij KPN lag. Ziggo heeft nooit een overstap-verzoek gehad. De issue is nu als klacht ingediend en wordt verder uitgezocht. Ik ga er van uit dat  de extra kosten binnenkort gecompenseerd worden.

Toegegeven, beide klantenservices waren behulpzaam en begripvol, dus ondanks de initiële verwarring en het lange wachten was dit zowaar een positieve interactie. Ik heb het wel 's anders gehad.

En @JanD, bedankt voor je bericht en het telefoonnummer, dat kon ik op de site dus echt nergens vinden. Ziggo heeft ook zonder de opzegtermijn per direct mijn abo stopgezet.