Skip to main content

Hoi,

ik heb vorig jaar als kleine ondernemer een klein zakelijk abonnement afgesloten

inmiddels ben ik door omstandigheden geen ondernemer meer en heb ik dus geen KVK nummer meer.


hoe kan ik overstappen naar Privé? Of is dat niet persé noodzakelijk?

 

en… kan ik een nieuw aanbod voor een abonnementverlenging krijgen?

 

@tjardalie Het is niet persé noodzakelijk om over te stappen van een kleinzakelijk naar een privé-abonnement.

Wat je wel kunt doen is het vergelijken van het abonnementsaanbod tussen zakelijk en privé. Misschien is een privé-abonnement voor jou wel voordeliger of aantrekkelijker. Dat kan je zelf bekijken op de website van KPN.

Mocht een privé-abonnement aantrekkelijker zijn, dan kan je eenvoudig - na afloop van de contractstermijn van je zakelijke abonnement - dat privé-abonnement aanvragen en afsluiten via de website. Het zakelijke abonnement wordt dan bij ingang van het privé-abonnement automatisch beëindigd. Je moet dit in ieder geval niet apart opzeggen!

Overigens kan het ook zijn dat een moderator van dit forum een eventuele overstap voor je kan regelen. Als dat het geval is zal hij of zij zich zelf hier melden.

Succes!


Beste meneer van der Vooren,

Enorm bedankt voor uw snelle reactie.

Mijn contract loopt 18-10 af.

kan ik dan per 18-10 een privé abonnement afsluiten? Idd aantrekkelijker financieel gezien.

En, loopt die overgang soepeltjes? Zonder missen van internetverbinding?

 

vriendelijke groet,


@tjardalie Je zou dan inderdaad per 18 oktober een privé-abonnement kunnen afsluiten. Mijn ervaring is dat een overstap probleemloos verloopt als het van het ene naar het andere KPN-abonnement gaat. De internetverbinding zou in principe niet onderbroken hoeven worden, want in dit geval gaat het uitsluitend om een administratieve wijziging.

Zoals gezegd: het kan ook zijn dat een moderator van dit forum een eventuele overstap voor je kan regelen. Als dat het geval is zal hij of zij zich zelf hier melden. Vaak is dat binnen enkele dagen het geval.


Bedankt! Dan wacht ik nog even een paar dagen af.

 


Goedemiddag @tjardalie, welkom op het forum!

Het overzetten van je kleinzakelijk abonnement naar een particulier abonnement kan naar mijn weten door middel van contractovername. Je kunt alle informatie over eventuele contractovername vinden op deze pagina: Contractovername regelen.

Dit is het forum voor onze particuliere klanten. Je kunt het beste deze vraag eens stellen op het forum voor zakelijke klanten: Zakelijk Forum of contact opnemen met de Zakelijke Klantenservice.

Ik hoop dat je zo verder komt! :blush:
 


Hi,

 

Dank voor je antwoord.

Formulier contractovername had ik zelf ook gevonden maar vind ik nog redelijk omslachtig. Maar ik zal idd de vraag even op zakelijk forum stellen.