Skip to main content

Hallo, na de migratie van XS4ALL naar KPN heb ik via de website van KPN een nieuw internet + TV abo (3 TV decoders) afgesloten waarbij ik overstap van XS4ALL naar KPN, omdat ik niet extra wil betalen voor de Fritzbox (Huidige situatie: Fritzbox + 3 TV decoders). Nu wordt er een pakket geleverd waarin 2 decoders zijn meegestuurd en 2 super wifi punten. Twee decoders (van XS4ALL) moet ik blijkbaar terugsturen. Nu lijkt e.e.a. afgehandeld te worden met een wijziging, ipv nieuwe klant. De vraag die niemand me bij de klantenservice kan beantwoorden is de volgende: wordt, nu ik overstap van XS4ALL naar KPN, de fritzbox vervangen door een experiabox12?  Zo ja, wordt hiervoor een afspraak ingepland, omdat er dan een glasvezelaansluitbox (deze mag ik niet zelf plaatsen) geplaatst moet worden.  tweede vraag: in de bevestiging staat dat de super wifi punten gratis zijn, is dat wel zo nu het lijkt dat het om een wijziging gaat?

 

Graag je reactie.

Jeroen

 

 

Ik heb begrepen dat je bij de overstap van XS4ALL naar KPN je huidige apparatuur houdt, zonder extra kosten. Daar ga ik tenminste van uit, want ook ik heb vanuit XS4ALL een Fritzbox.

 

Groet

Minne

 


Bij een migratie van XS4ALL naar KPN behoud je de apparatuur die je bij XS4ALL had en blijf je hetzelfde betalen. Zou je zelf actief zijn overgestapt voor de migratie dan werd het gezien als opzegging en moest je de spullen terugsturen waarna je de apparatuur van KPN ontving. 

@JCa1980 het zal gezien worden als wijziging. Je bent immers geen nieuwe klant dus zal je ook geen welkomstgeschenk ontvangen. 


Ok, dank je wel voor jullie reacties.


Is intussen alles helemaal duidelijk, @JCa1980 of heb je nog vragen? Lees het graag als ik nog iets voor je kan betekenen.

 


Hallo @Shyrin_ , het is me nog niet duidelijk of de Fritzbox vervangen gaat worden door de ExperiaBox12. De 2 Superwifi punten heb ik al ontvangen.

 


Als er apparatuur omgeruild moet worden naar aanleiding van een wijziging, dan staat dit genoemd in een e-mailbevestiging (“Informatie over uw wijziging”).
 

Twee decoders (van XS4ALL) moet ik blijkbaar terugsturen.

Staat er in de e-mail ook iets genoemd over het ruilen/ terugsturen van een modem?

Als jij jouw klantnummer + postcode en huisnummer noteert in jouw Forum profiel, dubbelcheck ik het vanuit onze kant!


@Shyrin_ ik heb eea in het profiel ingevoerd.

Er wordt niets genoemd over het terugsturen van het modem.

 

Grt


Super, dank je wel!

Ik zie ook geen wijziging wat betreft het modem staan: de Fritz!box wordt niet vervangen voor een Experiabox, dus je kunt het huidige modem blijven gebruiken!


@Shyrin_ dank je wel voor het nakijken. Toch nog 1 vraag: Kun je die superwifi punten wel gebruiken zonder experiabox?

 


Geen dank! Ja, je kunt ze gebruiken zonder een Experiabox, maar (...) mesh (SuperWifi in gebruik) werkt dan niet.