Skip to main content

k ben bijna volledig aangesloten op glasvezel. alleen nog het laatste stukje van het aansluitpunt naar de Experiabox.

Dit word gedaan zodra ik mijn abonnement het omgezet.

Na alle reclames van Kpn die je overal hoort van kosteloos en gratis voor bestaande klanten ………… moet je wel een andere abonnement kiezen waarbij bijna alles duurder is !!!

Dus je moet voor alles meer gaan betalen en dan kan Kpn roepen dat ze je kosteloos omzetten ??!!!

Ik word er een beetje moe van dat als je al jaren klant bij KPN bent met vaste telefoon, internet , tv en 3 mobiele telefoons, je altijd alle rekeningen netjes op tijd betaald, er toch ieder jaar prijsstijgingen door worden gevoerd en bij een wijziging naar glasvezel je ook nog eens voor alles meer moet gaan betalen. Extra tv pakketten zijn bijna niet meer te vermijden als je een fatsoenlijk aanbod in je huiskamer wilt, alleen worden die minimaal 1x (soms wel 2x) per jaar duurder gemaakt !

Wanner ondervind ik nou een keer een voordeel dat ik een trouwe klant ben ?  

U hoeft alleen een nieuw abonnement als uw huidige heel oud is. Meer dan 10 jaar oud ofzo. Is dat het geval?


Nee, dat is niet het geval. 
als ik vaste telefoon wil behouden wordt dit € 2,- duurder. Als ik spotify premium wil behouden gaat dit 9,95 kosten (was gratis). Diverse aanvullende pakketten voor de tv worden minimaal 1 x per jaar duurder, soms wel 2x per jaar. 
dit zijn een aantal dingen die ik bedoel ……..


Nee, dat is niet het geval. 
als ik vaste telefoon wil behouden wordt dit € 2,- duurder. Als ik spotify premium wil behouden gaat dit 9,95 kosten (was gratis). Diverse aanvullende pakketten voor de tv worden minimaal 1 x per jaar duurder, soms wel 2x per jaar. 
dit zijn een aantal dingen die ik bedoel ……..

 

Zoals ik in een ander bericht ook al aangaf: Volgens mij wordt u verkeerd geïnformeerd. Wat u nu aangeeft is een overgang naar een nieuw Hussel abonnement. Maar als het bestaande abonnement niet te oud is dan kan dat volgens mij gewoon behouden blijven worden en moet alleen de "drager” intern bij KPN gewijzigd worden naar glasvezel. Zo heb ik het al meerdere malen hier gelezen.

Laten we even wachten tot er iemand van Webcare reageert. Die werken ook voor Klantenservice maar zijn vaak toch net wat beter op de hoogte dan degene die u aan de telefoon zou kunnen krijgen.


Hoi @PietZuid . Ik weet niet precies wat er allemaal besproken is maar volgens mij kan ik gewoon je ‘drager’ omzetten.  Dan ga je met je huidige standaard abonnement over naar glasvezel. Verder verandert er niks.

Mocht je hier interesse in hebben wil ik graag een aantal dagen + dagdelen weten waarop jij thuis bent.  Zijn er dagen waarop er altijd iemand thuis is?

 


Hallo @Erwin_ 

ik begrijp dat jij werkzaam bent voor Kpn ?

kan jij mij hiermee verder helpen ?


@PietZuid : Kan ik je straks even bellen? Ik werkt tot 15:00

 


@Erwin_ is goed, dat kan op xxx

 

Nummer even weggepoetst


Leuk je even gesproken te hebben, @PietZuid .  Eind deze maand komt de monteur om jou ‘om te katten’ naar glasvezel.  Mocht je andere vragen hebben, weet je mij te vinden.