Skip to main content

Ik maak met veel plezier gebruik van KPN mobiel en internet, maar zou op zich wel willen overstappen naar KPN HUssel. Ik heb echter allees geselecteerd op de site van KPN en kom dan op een bedrag uit van € 47,50 per maand en een eenmalige bijdrage van € 25,- Eveneens biedt KPN daarbij een Sonos one systeem aan. Kloppen deze gegevens en kan ik dus overstappen op KPN HUssel

 

Hallo @mtimmermans om een pakket uit te zoeken kun je het beste eerst inloggen via MijnKPN en dan binnen de bestaande abo's een geschikt abo kiezen.

Wat jij nu eerst gedaan hebt is op de site een pakket kiezen alsof je een nieuwe klant bent, vandaar die eigen bijdrage en de Sonos.

Als bestaande klant hoef je geen eigen bijdrage te betalen en krijg je ook geen cadeautje, dat heb je ooit al eens gehad.

 


Dank voor je antwoord JanD, wat zijn mijn mogelijkheden wat betreft het opzeggen van het contract en wat zou KPN eventueel nog kunnen bieden wanneer ik mijn contract voortzet?


Hallo @mtimmermans , als je opzegt moet je minimaal 6 maanden géén klant van KPN zijn geweest om van de dan geldende aanbiedingen gebruik te kunnen maken.

Je kunt ook even bellen 0800 0402 en overleggen wat de (on)mogelijkheden zijn.

Succes.