Skip to main content

Afgelopen week ben ik akkoord gegaan met de overstap naar Glasvezel. KPN gaat echter direct voor een valse start. Dat is een lekker begin bij een nieuwe klant.

De ingangsdatum zou zijn 20 juni, maar de eerste factuur heb ik al ontvangen. De aansluiting moet nog gerealiseerd worden, dus de factuur van Mei wordt onder geen enkele voorwaarde betaald. De ingangsdatum zou ik graag willen aanpassen naar 20 juli aangezien ik een contract heb bij mijn huidige provider tot 2 augustus. Ik ben niet van plan om dubbele kosten te betalen. 

Helaas is het onmogelijk om een normale mail te sturen aangezien alles verzonden wordt vanuit noreply mail adressen bij KPN. Dus, ja dan maar hier op het forum beginnen. 

Dinsdag 23 mei wordt glasvezel aangelegd. Jullie kunnen Maandag 22 Mei,  na het lezen van dit bericht de boel netjes in orde maken (ingangsdatum 20 juli). Lukt dat niet, dan krijgt dinsdag de monteur alles mee retour en doe ik geen zaken met KPN. Succes met het behouden van jullie nieuwe klant. 

Dat is wel heel apart. Normaal zou het KPN systeem aangeven dat de glasvezel aansluiting nog gerealiseerd moet worden. Heb je overigens niet de overstap service gebruikt? Want dan betaal je sowieso nooit dubbele kosten omdat KPN start op de einddatum van je oude provider.

 

Heb je je profiel al ingevuld? Overal waar privé bijstaat ziet alleen KPN.


bel gewoon met kpn das veel sneller


Hoi @DeRebel, welkom hier. 

Ik begrijp dat het niet helemaal goed gaat met de aansluiting. Je zou nog geen facturen mogen krijgen wanneer de aansluiting nog niet is opgeleverd. Als ik je verhaal zo lees lijkt het er op dat jouw abonnement al in is gegaan. Makkelijkste is om even te bellen met 0800-0402. Mijn collega kan dan meekijken. 

Wil je het liever via deze weg, dan mag dat ook. Hoor ik graag van je als jouw profiel van gegevens hebt voorzien. 


Ik heb inmiddels al meerdere keren gesproken met de klantenservice. Ik zou binnen vijf werkdagen gebeld worden door de financiele administratie. Dat is tot op heden nog niet gebeurd. Wel geld innen maar even met de klant contact bellen en overleggen is nog lastig schijnbaar. Goede nieuws is dat internet werkt, maar of het ook echt een verbetering is zal nog moeten blijken. 


Als u al een goede verbinding had zal u weinig tot geen verschil merken. 


Het internet werkt, dat is fijn. Alleen ben je nog niet teruggebeld. Nog steeds niet? Zijn nu weer een paar dagen verder.Â