Skip to main content

Beste Kpn

Ook ik krijg heel slecht contact met jullie.

Per 10 mei lid geworden van jullie en wat wordt alles heel mooi afgeschilderd.

Snelle wifi, prachtig beeld etcetc.

De wifi is redelijk maar niet overal beschikbaar en ja dan moet je weer versterkers aanschaffen jaja. Hier is door de verkoper totaal niet over gesproken.

Ook valt het beeld of geluid van de TV regelmatig weg.

Hij start dan soms weer helemaal opnieuw op.

Ook de overstapservice die KPN (medewerker) beloofde is totaal niet goed verlopen.

Betaal nog steeds aan mijn vorige provider.

Zou deze kosten terugbetaald krijgen maar nog steeds niets ontvangen.

Ook de eenmalige kosten zouden niet berekend worden maar ook dat geld heb ik nog niet gekregen.

Al met al ben ik dus behoorlijk teleurgesteld in hetgeen KPN mij bied en heeft beloofd.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hi @Cees Weerman! Welkom op het forum en welkom bij KPN. Ik help je graag dingen toch weer op de rit te krijgen. 

Wat betreft de overstapservice: het lijkt erop dat dit niet goed is gegaan. Heb je in de bevestiging van je bestelling staan dat wij de vorige provider opzeggen? Dan gaan we de dubbele kosten vergoeden. Wel is het belangrijk dat je dan toch zelf de oude provider bereikt om op te zeggen. Die zullen daarbij een maand opzegtermijn rekenen. 
Wij mogen namelijk alleen via het automatische proces voor je opzeggen. Gaat dit niet goed hebben wij geen toestemming om dat alsnog te doen. Nadat je zelf hebt opgezegd, laat het dan hier weten. Je krijgt na 1 maand een eindfactuur. Als je die hebt gekregen, geef hier dan nog een seintje. Dan krijg je van mij een e-mailadres waar je die naartoe mag sturen. Dan kan ik overgaan op het vergoeden van de dubbele kosten. Wel is het daarbij dus erg belangrijk dat in de bevestiging ook staat dat je de overstapservice gebruikt. 

 

Wat betreft de tv-ontvanger: klopt het dat dit gaat over de TV+ ontvanger? Als die wegvalt, geef dan aan hoe deze verbonden is. Of dit met de wifi is of bekabeld. En laat ook weten of je meerdere ontvangers hebt. Doe in ieder geval een reset van de tv-ontvanger. 

 

Wat betreft de wifi: het klopt dat het soms nodig is daar wifi versterkers voor aan te schaffen. Niet ieder huis is hetzelfde en het is druk in het luchtruim met signalen. Daardoor is alleen het modem lang niet altijd meer voldoende om in het hele huis wifi te hebben. 
Wel hebben we hiervoor de Wifi Manager en de SuperWifi ontwikkeld. Als uit de Wifi Manager blijkt dat alleen het modem niet overal voldoende is krijg je korting op de aanschaf van de SuperWifi. Die is draadloos aan te sluiten. En is ontwikkeld om goed samen te werken met ons modem. Hierdoor kan je de installatie dus makkelijk zelf doen en ben je met die aanschaf direct klaar. Ook blijven de versterkers van jezelf. Ze hoeven dus op geen moment terug naar kpn. 

 

Wil je hier laten weten of je de oude provider hebt opgezegd? En of de reset van de tv-ontvanger en de Wifi Manager hebben geholpen? Als je dat gedaan hebt, laat het dan hier weten en vul ook je profiel in. Dan kan ik je vinden in onze systemen. 

Ik hoor graag van je!