Skip to main content

Al 10 dagen bezig naar aanleiding overstap KPN TV naar KPN TV+ 2 monteurs KPN 1 Kabel monteur verder sinds afelopen vrijdag niets mee. Mijn lijn is opgezegd en naar een andere provider gegegaan??? Vrijdagochtend Spoed en Help tickcet aangemaakt. Zelf steeds moeten bellen hoor niets. Tot vanochtend een mail en sms tel nummer met code en optie. Echter 20 keer gebeld, krijg melding code niet correct. Klantenservice gebeld, lieve mensen allemaal maar begrijpen er nies van. WAT NU !

Om gek van te worden. HELP!

Wat een gedoe allemaal @jandirk1955 hoe is de stand nu??


Nog steeds helemaal niets. En niemand meer gehoord.


Ok. Ik ga jou probleem even voorleggen aan een moderater met de vraag of hij/zij even mee wil kijken.  


Super dank je.


Oef, wat een narigheid @jandirk1955. Dat is niet wat je verwacht als je alleen een overgang naar nieuw abonnement aanvraagt. Je hebt je forumprofiel ingevuld, dus ik heb een kijkje genomen. En ik zie dat er een opheffingsorder in het systeem stond. Deze is inmiddels geannuleer, maar de ophef lijkt al wel deels doorgevoerd. 

Hiervoor is vrijdag een spoed en herstel ticket aangemaakt. Die afdeling heeft dit nu in beheer. Zij gaan er voor zorgen, waar nodig in overleg met jou, dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost.

Ze hebben je geprobeerd te bellen vanmorgen maar kregen je voicemail. Als dat gebeurd wordt een mail/sms gestuurd met een terugbelcode. En normaal zou dat moeten werken. Probleem is alleen dat we via het forum hier verder niets in kunnen doen. Kortste klap is toch terugbellen naar 0800-0402 en aangeven dat je Spoed en Herstel probeert te bereiken maar dat de terugbelcode niet werkt. De collega die je spreekt kan dit dan verder navragen zodat je of doorverbonden kunt worden, of z.s.m. teruggebeld wordt door Spoed en Herstel.


Erik en Joep, bedankt. Eindelijk iemand gesproken. Bleek dat er een telefoon storing was met de service afdeling spoed en beheer. Nu de juiste persoon gehad. Er wordt aktie ondernomen. 

Groet Jan


Dat is fijn om te horen Jan. Dan hoop ik dat er spoedig een oplossing voor handen is! Post gerust nog even een bericht als we iets voor je kunnen doen!