Skip to main content
Beantwoord

Overstap naar T-Mobile geannuleerd, bij KPN blijven maar geen signaal meer

• 15 februari 2023
  • 29 reacties
  • 441 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

29 reacties

• Auteur
  • Topper
  • 14 reacties
  • 20 februari 2023
Edwtie schreef:

dan is er altijd tussenoplossing gevonden. je hebt teveel snel behandeld zonder overleggen. het is jouw fout. daardoor kunnen t-mobile en kpn niet elkaar goed afstammen. t-mobile heeft soms fouten gemaakt bij overstap. ze hadden ook niet goed gecontroleerd of een apparatuur al aanwezig is. daar heb ik met iemand geholpen. het zijn soms vaak uitgesteld door t-mobile als kpn nog niet goed kan oplossen. dan is er gebeurd: een tot twee maanden zonder internet. uiteindelijk heeft kpn een noodvoorziening geregeld: usbpen via 4G als noodoplossing.

Gast je kan amper spellen, hoe kan ik jou nou serieus nemen?!

• Helper
  • 47 reacties
  • 20 februari 2023
NaudPB schreef:
Edwtie schreef:

dan is er altijd tussenoplossing gevonden. je hebt teveel snel behandeld zonder overleggen. het is jouw fout. daardoor kunnen t-mobile en kpn niet elkaar goed afstammen. t-mobile heeft soms fouten gemaakt bij overstap. ze hadden ook niet goed gecontroleerd of een apparatuur al aanwezig is. daar heb ik met iemand geholpen. het zijn soms vaak uitgesteld door t-mobile als kpn nog niet goed kan oplossen. dan is er gebeurd: een tot twee maanden zonder internet. uiteindelijk heeft kpn een noodvoorziening geregeld: usbpen via 4G als noodoplossing.

Gast je kan amper spellen, hoe kan ik jou nou serieus nemen?!

je moet altijd serieus nemen want ik heb al gewerkt met iemand die hetzelfde problemen heeft met overstap van kpn naar t-mobile. het verloopt niet vlekkeloos. helaas.

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 21 februari 2023

Jammer om te lezen. Maar mocht ik in de toekomst toch nog kunnen helpen, dan hoor ik graag van je. 

• Auteur
  • Topper
  • 14 reacties
  • 21 februari 2023

Vandaag is T-mobile box bezorgt, aansluiten en werken… Kijk KPN zo kan het dus ook! twee weken te vroeg!