Skip to main content

Vrijdag 10 februari zou T-mobile hier komen om de switch van KPN naar T-mobile te regelen. En inderdaad vrijdagmorgen had KPN het signaal al van de lijn gehaald. Toen de monteur hier in de middag kwam kreeg hij echter het internet niet werkend. Na veel gedoe bleek dat KPN een update moest installeren ergens.

 

Ik had geen zin om daar op te wachten (temeer omdat T-Mobile hoer ADSL ook nooit werkend gekregen heeft) dus T-Mobile geannuleerd en KPN gevraagd de verbinding te heractiveren. SIMPEL zou je zeggen.

 

Echter sindsdien is het een drama van loze beloftes van KPN. Nu 5 dagen later krijg ik nog steeds hetzelfde riedeltje bij de KPN helpdesk. "Alles staat goed in onze systemen, het signaal zou snel weer moeten werken..."

 

Maar het signaal gaat niet werken. Wanneer gaat KPN erkennen dat ze fout zitten en een monteur sturen. De helpdesk zegt dat niet toe. En verder kun je nergens terecht. Maar de incasso's zijn al wel weer gedaan…

 

Update: Check gedaan bij T-mobile daar is alles opgezegd mijn abonnement bestaat daar niet meer en de lijn wordt niet geclaimd door hen.

dan is er altijd tussenoplossing gevonden. je hebt teveel snel behandeld zonder overleggen. het is jouw fout. daardoor kunnen t-mobile en kpn niet elkaar goed afstammen. t-mobile heeft soms fouten gemaakt bij overstap. ze hadden ook niet goed gecontroleerd of een apparatuur al aanwezig is. daar heb ik met iemand geholpen. het zijn soms vaak uitgesteld door t-mobile als kpn nog niet goed kan oplossen. dan is er gebeurd: een tot twee maanden zonder internet. uiteindelijk heeft kpn een noodvoorziening geregeld: usbpen via 4G als noodoplossing.

 

Gast je kan amper spellen, hoe kan ik jou nou serieus nemen?!


dan is er altijd tussenoplossing gevonden. je hebt teveel snel behandeld zonder overleggen. het is jouw fout. daardoor kunnen t-mobile en kpn niet elkaar goed afstammen. t-mobile heeft soms fouten gemaakt bij overstap. ze hadden ook niet goed gecontroleerd of een apparatuur al aanwezig is. daar heb ik met iemand geholpen. het zijn soms vaak uitgesteld door t-mobile als kpn nog niet goed kan oplossen. dan is er gebeurd: een tot twee maanden zonder internet. uiteindelijk heeft kpn een noodvoorziening geregeld: usbpen via 4G als noodoplossing.

 

Gast je kan amper spellen, hoe kan ik jou nou serieus nemen?!

je moet altijd serieus nemen want ik heb al gewerkt met iemand die hetzelfde problemen heeft met overstap van kpn naar t-mobile. het verloopt niet vlekkeloos. helaas.

 

 


Jammer om te lezen. Maar mocht ik in de toekomst toch nog kunnen helpen, dan hoor ik graag van je. 


Vandaag is T-mobile box bezorgt, aansluiten en werken… Kijk KPN zo kan het dus ook! twee weken te vroeg!