Skip to main content

Goedendag,

 

Ik heb in september een overstap gedaan naar Ziggo.

Eigenlijk over laten halen maar heb nog nooit zo puinhoop gezien.

Ben serieus 20 uur aan het bellen geweest omdat pakket niet werd geleverd.

Allerlei beloftes verbrekingen annuleren van overstap en als laatste moest ik de overstap regelen.

Nu bleek dat de oude bewoner nog in geschreven stond bij Ziggo? en dat ze daarom diensten niet kunnen leveren) ik oude bewoner gebeld maar die heeft alles opgezegd en zei dat is niet waar anders had ik 2 jaar dubbele facturen betaald.

Affijn snap het al Ziggo ben ik helemaal zat. Dus ik bel naar KPN die stuurt me terug naar Ziggo want hun moesten order annuleren. Ik uitgelegd dat kan niet want er bestaat geen order meer en Ziggo zegt u heb het laatste u contract per 26e beëindigd.  Affijn na 2 uur bellen/verbinding verbroken  heb ik een vriendelijke jongen van de KPN gesproken. Nu schijnt dat diensten doorlopen en krijg ik de 12e een bevestiging. ( hou me hart uiteraard vast).

Ben benieuwd hoe het kan als ik medewerkers van KPN aan de lijn heb dat die iets wel kunnen beëindigden maar niet annuleren?

Hoop echt als er medewerkers zijn die meer inzicht hebben dit mij kunnen bevestigen

 

Vriendelijke Groet Angelina

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Annie12345678, heb je de 12e de bevestiging gehad? Anders wil ik nog graag eens meekijken. Dat wilde ik al doen, maar jouw postcode + huisnummer kloppen niet meer. Zou je die willen aanpassen? Hoor ik graag van je als ik je nog kan helpen.


Hoi Bart gelukkig  is alles gelukt ik blijf lekker bij KPN.

Ik heb bevestiging  gehad en ben eigenlijk heel me leven al klant bij KPN.

Dat krijg je er van als je dan probeert over te stappen haaaa.

Nee hoor heb mezelf gefeliciteerd  dat ik klant blijft gelukkig.

Was de grootste fout van me leven.

Ik zal alles even goed zetten.....maar geen overstap aanvragen he.😂

Fijne avond.

Blije klant van KPN


Helemaal top om te lezen. Fijn dat het allemaal bevestigd is. Mochten we ergens mee kunnen helpen, horen we het wel. Alvast een fijn weekend gewenst!

 


Dank je wel ik laat het dan zeker weten.

Jij ook een fijn weekend  gewenst.

Groetjes angelina