Skip to main content

Goedemiddag,

Wij zijn overgestapt naar KPN en hebben gebruik gemaakt van de overstapservice. Nu hebben wij toch een factuur, en inmiddels ook

een herinnering ontvangen van Cai, waar wij tv hadden.

Ik heb hier met jullie over gebeld en contact gezocht met Cai. Cai geeft aan dat er nooit is opgezegd…

Betalen jullie nu de openstaande factuur van Cai? Hoe gaat dit in zijn werk? 
 

Met vriendelijke groet,

Rineke 

admin: titel aangepast ivm vindbaarheid 

Was het abonnement bij Cai wel contractvrij? Als er nog sprake was van een jaarcontract, dan kan KPN daar ook niets aan doen, dat zult u dan zelf af moeten kopen. Daar doet KPN niets aan.


@Nick83, Zit je weer aan de citroenen te knagen lijkt wel of jij dat allemaal zou moeten betalen uit eigen zak.

@Rientje88 Als je duidelijk in je bevestiging hebt staan dat je gebruik maakt van de overstap service zal KPN er zeker wat mee doen, als dit er niet in staat heb je inderdaad pech, zal als ik jou was wel gelijk opzeggen en in ieder geval de factuur betalen van Caiway en even bellen met 0800-0402 hoe zij dit denken op te gaanlossen.

 


Dag @Rientje88. @Doornekamp33 geeft goed advies. Als je gebruik maakt van onze overstapservice dragen wij inderdaad zorg voor het opzeggen van je contract bij je huidige provider. Pin me er niet op vast, maar volgens mij wordt een overnameverzoek tijdens een lopend contract ook niet automatisch gehonoreerd. Als je hiervoor met de klantenservice belt, kan men in elk geval direct voor je nakijken hoe het zit: we hebben daar een zogeheten overstapdesk voor. 

Verder hou ik best van citroenen ;-)  

 


@Bart_ , @Nick83 heeft snel zijn bericht aangepast, als ik weer zo reageer zal ik hem in ieder geval even quoten, maar vond het zeer klantonvriendelijk en zuur.😉

En citroen is zeker lekker, in de baco of een lekker wit biertje.🤗🤗


Zeer slechte ervaring met KPN vandaag. Internet van Solcon (via Cai Harderwijk) zou overgaan naar KPN. Monteur kwam om 15.00 uur. Plaatst een zwart kastje en haal mijn witte weg. Zegt vervolgens ok ik mis een lampje dus Cai heeft u niet overgezet. Jammer dan ik ga weer het kan wel een paar dagen duren. Dus geen TV geen internet niks van dat alles. Teleurstelling is groot. Echter na contact met de Cai blijkt dat KPN ons nog niet aangemeld had. Dat heeft de monteur natuurlijk pas in zijn auto zitten doen. (Overigens geen schuld vd monteur) dus morgen snel alles inpakken en retour naar KPN dan maar weer naar Solcon. Is ook geen feest maar die liegen niet.