Skip to main content

Ik ben onlangs overgestapt van Telfort naar KPN. Echter heb ik nog geen nieuwe apparatuur mogen ontvangen. Het huidige modem functioneert niet meer. Ik heb nu een eigen modem moeten configureren voor het internet en tv. Echter ben ik nu telefonisch niet bereikbaar.

Dat is normaal dat u geen nieuwe apparatuur krijgt bij een aanpassing van het abonnement. Als u een modem heeft wat het niet doet, dan kunt u misschien het beste even bellen: 0800 0402.


Zojuist contact gehad met KPN. Er wordt een nieuw modem opgestuurd, omdat na reset van het modem, opnieuw starten van de NT aansluiting en modem altijd nog geen internet verbinding opgebouwd kan worden.


Hoi @R van Vugt. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je op dit moment zonder een internetverbinding zit. Ik ga er vanuit dat dit probleem wordt verholpen door een nieuwe modem. Laat je ons weten hoe het afloopt? 


Hoi @R van Vugt. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je op dit moment zonder een internetverbinding zit. Ik ga er vanuit dat dit probleem wordt verholpen door een nieuwe modem. Laat je ons weten hoe het afloopt? 

We hebben niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat een nieuwe ExperiaBox het probleem heeft verholpen. Als je onze hulp toch nog nodig hebt, dan horen we dat graag van je!


Het defecte modem is geruild voor een nieuwe versie. Hiermee is het probleem opgelost. Dank hiervoor!