Skip to main content

Van Telfort ontving ik de mededeling dat mijn kosten voor onbeperkt bellen bij overname door KPN hetzelfde zou blijven nl. 10 euro. Vandaag officieel overgezet en ik lees dat het niet 10 euro is maar 16,50. Bij KPN klantenservice de mededeling gekregen dat het foute informatie is van Telfort en dat het niet veranderd kan worden. Gesprek werd afgebroken, wachttijd werd langer dan 8 minuten, Telfort geprobeerd wachttijd 15 minuten, nu maar de vraag op dit forum. Neem aan dat er meer mensen met dit overgangsprobleem zullen zitten…..

Hallo @MRSB. , ben je deze maand automatisch overgezet van Telfort thuis naar KPN-thuis op TFT-basis of ben je zelf overgestapt?

Indien het 1e is er inderdaad iets fout gegaan, want bij de automatische overgang zou er niets veranderen in prijzen/voorwaarden/diensten e.d.

 


Ja, ik ben pas vandaag overgezet. Ik leg net telefoon neer met Telfort, die dit nu gaan uitzoeken want het is inderdaad wat u zegt, er mocht geen prijsverhoging plaatsvinden. De klantenservice van KPN is daar kennelijk niet van op de hoogte….ik wacht nu verder bericht van Telfort af.

 


Hoi @MRSB., welkom. 

Heb je al een reactie ontvangen? Anders wil ik graag nog eens kijken wat ik kan betekenen. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant.  Hoor ik graag van je als je dat gedaan hebt. 


Info ingevuld....


Ik zie het niet in jouw profiel. Het is niet goed opgeslagen denk ik. Zou je de gegevens nog eens willen toevoegen?


Sorry Bart_Z, wanneer ik profiel via app open en bevestiging vraag van email wordt gezegd dat dit al geactiveerd is, dus bij punt 3 aanvullen gegevens kom ik niet. 


Na nog een zoekpoging ben ik in het goede forum menu gekomen dat ik wel had ingevuld gisteren maar idd blijkbaar niet goed had opgeslagen. Hopelijk kom je er nu in….

 


Ik zie nu de gegevens. Ik was zelf ook nog niet helemaal scherp. De Bel onbeperkt opties bij KPN zien er inderdaad net iets anders uit. Zie ook dit topic over Telfort wordt KPN. Je blijft gewoon de 10 maandelijks betalen. Mocht je eenmalig te veel betalen als gevolg van de overzetting, dan krijg je dat terug. 


Bart_Z, heb topic doorgelezen, is me niet helemaal duidelijk uit de kolomverschillen hoe het precies bij mij zit met onbeperkt vast bellen binnenland en buitenland bij KPN. Telfort beloofde in mail dat ik daarmee bij KPN ook gratis Nederlands mobiele nummers kon bellen. Voordat ik dat laatste ga doen wil ik het wel zeker weten dat gratis ook echt gratis is…..

 


Bij Telfort betaalde je 10 euro, bij KPN 16,50 toch? Je zou voor dezelfde prijs over. Dus het verschil krijg je van ons. Je krijgt dus 6,50 korting en zo blijf je de 10 euro betalen. Met Bel Onbeperkt Altijd bel je onbeperkt naar vaste en mobiele nummers in ruim 80 landen. 

 


Hallo @Bart_Z , kun je in je bovenstaande reactie s.v.p. iets duidelijker zijn.

‘ons’ = TFT?

Als ik het goed lees heb je nu 2 petten op, dat werkt verwarrend in het betreffende antwoord volgens mij.

 


@JanD Je hebt gelijk. Ik heb het aangepast. 


Bart_Z en @JanD, ik had het wel begrepen ondanks die 2 petten. Toch blijft de communicatie bij de overstap bedroevend slecht. In ontvangen mail van Telfort staat echt de zin dat ik voortaan met het abonnement ook gratis naar Nederlandse mobiele nummers kan bellen en naar 2x zoveel landen. Dus niets over mobiele nummers naar buitenland …..


Vandaag de officiele rekening binnen van de verplichte overstap.

I.p.v. 64,62 bij Telfort, nu 71,12 dus inderdaad 6,50 verschil.

Hoe en waar moet ik dit nu verder aankaarten??? 


Dit wordt automatisch op de volgende factuur verrekend. Zo niet, dan hoor ik dat en maak ik het voor je in orde. Excuses dat het niet allemaal even duidelijk was. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan weten. 


Bedankt Bart, ik hou het in de gaten!

 


Helemaal goed. Klopt het niet, hoor ik het.