Skip to main content

Hi, 

Ik heb de volgende situatie en wil graag het advies van het forum omtrent hetgeen dat ik het beste kan doen. 

 

Ik zou van KPN naar Ziggo overstappen per 1-4-2023, maar dat is niet gelukt. Ziggo kon mij namelijk niet aansluiten i.v.m. een kapotte kabel. Dit bleek na een bezoek van de monteur op 3-4-2023. Daarom heb ik kosteloos het abonnement bij Ziggo mogen opzeggen per 3-4-2023. Op dezelfde dag heeft KPN mij ook afgesloten, waardoor ik tijdelijk geen internet en tv heb. Ik wil graag opnieuw klant worden bij KPN. Mijn vraag is:

 

Kan ik per direct weer klant worden bij KPN?

 

Ik heb deze vraag aan de klantenservice gesteld bij de afdeling retentie en zij konden mij niet helpen. De medewerker had het zelfs over een termijn van 6 maanden waarin ik niet opnieuw klant kan worden.

Kan iemand mij helpen?

Hoi @M_deGroot ,

Je hebt als het goed is 14 dagen bedenktijd, in die tijd zou je denk ik gewoon terug kunnen gaan naar het abonnement wat je had zonder nieuw klant te worden.

Als je je profiel invult kan een moderator er voor je naar kijken.

 


Hi @martijn197108 ,

 

Dank voor de informatie. Deze vraag heb ik telefonisch gesteld bij de klantenservice en volgens hen was dit niet meer mogelijk. Ik heb mijn profiel aangevuld en hoop dat een moderator mij kan helpen. 


Die 14 dagen is voor als u een nieuw contract afgesloten hebt. Niet voor na een opzegging.

Natuurlijk kunt u gewoon weer een abonnement afsluiten bij KPN. Gewoon doen via de homepage. Alleen u krijgt geen welkomstkorting. Daarvoor moet u 6 maanden geen klant geweest zijn. En daar is nu dus geen sprake van.

En het duurt mogelijk wel een paar weken voordat de verbinding weer werkt.


Hoi @M_deGroot en welkom hier op ons forum :)

Het is precies zoals @Nick83 het zegt. Helaas is het niet meer mogelijk om de opzegging te annuleren omdat het abonnement op 14 maart is beëindigd. Je kunt via de website of telefonisch (0800 0402) een nieuw abonnement aanvragen. Je hebt dan alleen geen recht op de welkomstkorting. Ik hoop dat je met deze informatie weet waar je aan toe bent en wat je opties zijn.


@JanZ_  & @Nick83 

 

Dank voor de informatie! Ik heb zojuist een bestelling geplaatst en de klantenservice gebeld voor ondersteuning bij het verwijderen van de kortingen. De medewerker van de klantenservice gaf aan dat ik wel recht heb op de korting, aangezien ik binnen 14 dagen zit vanaf 3-4-2023 (dag van afsluiting door KPN). Klopt dit wel ? 

 

Ik wil graag probleemlos terug naar KPN, dus dat ik geen korting krijg vind ik prima. Ik wil gewoon problemen voorkomen, dus welke informatie klopt er nu? 


@JanZ_  & @Nick83 

 

Dank voor de informatie! Ik heb zojuist een bestelling geplaatst en de klantenservice gebeld voor ondersteuning bij het verwijderen van de kortingen. De medewerker van de klantenservice gaf aan dat ik wel recht heb op de korting, aangezien ik binnen 14 dagen zit vanaf 3-4-2023 (dag van afsluiting door KPN). Klopt dit wel ? 

 

Ik wil graag probleemlos terug naar KPN, dus dat ik geen korting krijg vind ik prima. Ik wil gewoon problemen voorkomen, dus welke informatie klopt er nu? 

Als zij daar hebben aangegeven dat je korting krijgt, dan is die informatie wel leidend. Als dit ook in de opdrachtbevestiging staat dan is dat verder helemaal in orde @M_deGroot , mooie meevaller :)