Skip to main content

Bij Ziggo krijg ik meer snelheid voor minder geld. Dat zag ik wel zitten en dus regelde ik een overstap.

Op donderdag kwam een monteur wat aanleggen, maar hij kon het karwei niet afmaken.

Op vrijdag deden de telefoon en de televisie het niet meer. Gebeld met KPN. Ze kregen het spul weer in werking. Wat een opluchting.

De vreugde was van korte duur. Een uur later deed de telefoon het niet meer. Ongeveer op hetzelfde moment kwam er een mail van KPN: je telefoon is door Ziggo overgenomen.  Weer gebeld met KPN en met Ziggo, maar er was niks meer aan te doen. Nou heb ik dus geen telefoon meer.

OP zaterdag kwam er een brief van KPN. Je telefoon wordt overgenomen door een andere aanbieder. Niet mee eens? Bel zo snel mogelijk met 0800-0202017. Zo snel mogelijk? Dat is maandag pas, want in het weekend doet dat nummer het niet.

De vervolgafspraak met de Ziggo-monteur kon gelukkig vervroegd worden. Hij komt maandag.

admin: titel aangepast ivm vindbaarheid 

Hoi @Feikie.

Ik kan mij goed voorstellen dat dat een lastige situatie is geweest. Wel goed om te lezen dat het alsnog is goed gekomen. (althans, het is nu maandagavond en ik ga er vanuit dat Ziggo jou inmiddels heeft aangesloten)
Dan rest mij op dit moment eigenlijk niets anders dan je alvast hele fijne feestdagen te wensen en wellicht dat we ooit in de toekomst jou weer als klant mogen begroeten.


Nee nog niet, maar dat is niet de schuld van KPN. Ik heb namelijk  twee telefoonnummers. Ziggo heeft beide nummers overgenomen, maar een van de nummers niet geactiveerd. Als je daarover moppert krijg je de gebruikelijke adviezen: Is de telefoon goed aangesloten? Is het toestel kapot? Er is weer een monteur bij geweest en die kon alleen maar concluderen dat Ziggo de boel niet in orde had. Hij voorspelde dat het nog tot woensdag kon duren.


Nee nog niet, maar dat is niet de schuld van KPN. Ik heb namelijk  twee telefoonnummers. Ziggo heeft beide nummers overgenomen, maar een van de nummers niet geactiveerd. Als je daarover moppert krijg je de gebruikelijke adviezen: Is de telefoon goed aangesloten? Is het toestel kapot? Er is weer een monteur bij geweest en die kon alleen maar concluderen dat Ziggo de boel niet in orde had. Hij voorspelde dat het nog tot woensdag kon duren.


Bij mijn moeder precies hetzelfde.Duurde toen een week ofzo.Maar goed,Zei wou perse naar ziggo.Ik had het niet gedaan.Nu inmiddels allemaal problemen die ik dan maar weer mag oplossen…...