Skip to main content

Beste KPN, 

Wij zijn over gestapt van oxxio naar jullie KPN, 

alles zou geregeld worden ook de opzegging bij oxxio. Nou kreeg ik van de maand november dubbele kosten. Dus ik ging verhaal halen bij oxxio. Oxxio geeft nu aan dat zij nooit een overstapmelding hebben ontvangen van jullie. (Wat wel vreemd is want ons abbo bij jullie zou 2 nov in gaan en die dag, dat ik moest thuiswerken had ik geen internet en tv meer van oxxio, dus moest ik snel KPN installeren) nu vraag ik me af waar het fout is gegaan. Kunnen jullie iets van een bevestiging van opzegging mailen naar ons? Want dubbele kosten betalen zit er natuurlijk niet in.. 

 

alvast bedankt! 

Als het goed is staat in je KPN bevestigingsmail die je na bestellen kreeg, of je overstapservice hebt aangevraagd of niet. Als daar niks staat denk ik dat het niet goed is gegaan en weet ik niet of je dat nog kan bewijzen.

Maar ik werk niet voor de provider KPN dus je zal moeten wachten tot er iemand van Webcare kan reageren (kan tot enkele dagen duren).


Ik heb net de bevestigingsmail van kpn nogmaals doorgelezen en er staat wel u heeft kpn gemachtigt om de overstap op te zeggen bij uw huidige leverancier: oxxio.. dus ergens gaat dit niet helemaal goed.  


Hoi @KzG111., leuk dat je de KPN Community hebt gevonden, welkom op het forum! :)

Klopt helemaal wat Ward schrijft, op je orderbevestiging staan de afspraken die we met jou hebben gemaakt voor je nieuwe KPN Thuis abonnement. Heb je aangegeven dat je gebruik wilt maken van de Overstapservice, dan zeggen we jouw abonnement op. 

Mogelijk krijg je nog een slotfactuur van Oxxio en moeten ze jouw opzegging nog verwerken. Je bent begin deze maand overgegaan naar ons. Het kan tot 2 factuurperioden duren voordat je oude provider alles administratief heeft verwerkt. Wel erg raar dat de latende provider aangeeft geen overstapverzoek te hebben ontvangen. Zou je daarom je forumprofiel willen aanvullen met: postcode + huisnummer, naam contractant, geboortedatum en klantnummer? 


Beste @Nadia

 

ik heb al telefonisch contact gehad met KPN. 
Ik maak inderdaad gebruik van de overstapservice en dit is niet helemaal goed gegaan. Ze ging het bij de juiste afdeling neerleggen en dan zou het opgelost worden! Alsnog dank voor je reactie!!


Ah, wat fijn dat er actie ondernomen wordt. Het is natuurlijk echt niet de bedoeling dat je dubbel betaalt! Bedankt voor je bericht 🙂 Dan sluit ik je topic.

Heb je in de toekomst nog meer vragen? Je vindt hier veel informatie. Staat je vraag hier niet tussen? Dan kun je die altijd voorleggen aan de KPN Community, zo helpen we elkaar :) 


Reageer