Skip to main content

Contact met Kpn, vraag ik wil met internet en televisie en 2 mobiele abonnementen  met nummer behoud overstappen naar Kpn.  Geen moeilijke vraag lijkt mij.

Er wordt begonnen met de 2 mobiele abonnementen, eerst wat gestrubbel met de klantnummers van T-mobile, maar dat kwam later goed.

Krijg ik een mailtje dat de overdracht pas 11 november is terwijl mijn huidige contracten vrij zijn.

Nu krijg  ik 2 contracten, 1 met het goede nummer voor nummerbehoud en nog een met een totaal onbekend nummer dus geen nummerbehoud, schrikken want mijn ruim 800 klanten hebben wel het nummer dat behouden moet blijven, morgen maar weer bellen en kijken of ik er doorheen kom, ik begin nu al spijt te krijgen van de overstap en een onrustige nacht 

Geen zorgen vannacht tot je kpn kan bellen, als het nummerbehoud fout zou gaan (wat morgen vast wordt opgelost) dan blijkt het abonnement bij T-Mobile nog actief dus blijf je bereikbaar.

 

Doe morgen even een belletje naar kpn en dan zal het vast recht getrokken worden. Glas halfvol hier 😄


Hoi John, welkom hier. 

Geen zorgen vannacht tot je kpn kan bellen, als het nummerbehoud fout zou gaan (wat morgen vast wordt opgelost) dan blijkt het abonnement bij T-Mobile nog actief dus blijf je bereikbaar.

 

Doe morgen even een belletje naar kpn en dan zal het vast recht getrokken worden. Glas halfvol hier 😄

Kleine toevoeging. Als dit zakelijk is dien je wel te bellen met 0800 0403. Jij zit hier op een consumentenforum en 0800 0402 is het nummer van de consumentenmarkt.