Skip to main content

Geweldig overstappen van Ziggo naar KPN wat gaat er mis .

Ik heb een contact afgesloten met KPN  per 1-12-2021  ,1 dec komt de monteur de boel aansluiten ik heb de automatische overstap genomen want KPN zorgt overal voor het zou naadloos overlopen , maar helaas vandaag 2-9-2021 krijg ik van mijn huidige server Ziggo te horen dat het vandaag de laatste dag is van het contract , Wat nu ??? zit ik nu n maand zonder tv en internet , KPN niet bereikbaar op zondag .

Geweldig overstappen van Ziggo naar KPN wat gaat er mis .

Ik heb een contact afgesloten met KPN  per 1-12-2021  ,1 dec komt de monteur de boel aansluiten ik heb de automatische overstap genomen want KPN zorgt overal voor het zou naadloos overlopen , maar helaas vandaag 2-9-2021 krijg ik van mijn huidige server Ziggo te horen dat het vandaag de laatste dag is van het contract , Wat nu ??? zit ik nu n maand zonder tv en internet , KPN niet bereikbaar op zondag .

Ik heb ook wel dat soort mail gehad bij de overstap. Waarschijnlijk niets aan de hand, maar je kunt voor de zekerheid beter wel even contact opnemen met Ziggo. Evt. kan je ook KPN bellen, https://www.kpn.com/service/een-andere-vraag.htm . Volgens mij zijn ze gewoon bereikbaar op zondag. Maar ik ben gewoon een tevreden klant van KPN, lijkt me beter dat iemand van Webcare dit verder oppakt. Maar dat kan wel even duren, dus beter dat je zelf even contact opneemt met Ziggo of KPN klantenservice.

 


@Marian Sluyter ik zou op het uitstekende antwoord van @JanR1981 nog willen toevoegen dat er een verschil is tussen de laatste dag van je contract en de laatste dag diensten. Dat kan betekenen dat je contract afloopt op 02-09-2021 maar je diensten doorlopen tot de dag dat KPN is aangesloten. In dat geval betaal je dus Ziggo tot de dag dat KPN wordt aangesloten en vanaf dat moment ga je verder op de diensten van KPN. Mocht je verdere vragen hebben over de kant van Ziggo kan je die inderdaad het best bellen. Mocht je over onze kant van het verhaal vragen hebben zou ik je willen vragen je profiel in te vullen en hier te laten weten als je dat gedaan hebt. Laat je even weten of je nog verdere vragen hebt? :relaxed:


Bram

ik was niet op de hoogte dat dit de werkwijze was , ik ben nu gerust gesteld .

Het zou mij een hoop paniek hebben gescheeld als dat duidelijk was geweest voor mij.

Misschien nieuwe klanten er even op wijzen de werkwijze .

Het is nu gelukkig duidelijk .

Hartelijk dank daarvoor.

Nee geen vragen meer :)

 


@Marian Sluyter in dat geval zal ik het topic sluiten! Mochten er toch nog vragen over deze overstap ontstaan mag je die altijd hier stellen.