Skip to main content

Zoals ik in de titel aangeef komt de KPN monteur 5 dagen na de officiele overstap. Zit ik nu 5 dagen zonder verbinding?

Tijdens mijn exitgesprek met een Ziggo medewerker gaf deze aan dit toch even na te vragen bij KPN.

Weet iemand hoe dat zit?

b.v.d.

Zoals ik in de titel aangeef komt de KPN monteur 5 dagen na de officiele overstap. Zit ik nu 5 dagen zonder verbinding?

Tijdens mijn exitgesprek met een Ziggo medewerker gaf deze aan dit toch even na te vragen bij KPN.

Weet iemand hoe dat zit?

b.v.d.


Heb je bij de KPN aanvraag aangegeven gebruik te willen maken van de overstapservice?

Zo niet, dan kan je een aantal dagen zonder internet komen te zitten als je contract bij Ziggo eerder stopt dan de aansluitdatum van KPN (de dag dat de monteur komt)


@soundwork Bedankt voor je antwoord.

Ik heb gebruik gemaakt van de overstapservice.

 


@soundwork Bedankt voor je antwoord.

Ik heb gebruik gemaakt van de overstapservice.

 


Dan zou het goed moeten gaan. Ikzelf ben vorige week overgestapt van andere glasvezelaanbieder naar KPN. De aansluiting bij KPN ging niet goed, en moest een 2e monteursafspraak gepland worden. In die tussentijd is mijn internet van mijn vorige aanbieder door blijven lopen en bleef werken. Ik weet dus niet of dit van kabel naar glasvezel ook zo vlekkeloos gaat...


Dan wacht ik het gewoon af.

De overstapservice wordt tenslotte aangeboden als "wij regelen alles". Dan vertrouw ik er op dat dit ook goed gaat. :grin:


Hi @Hans.M, ik zie dat @soundwork je al een beetje gerust heeft weten te stellen :slight_smile:

Als je gebruik maakt van de overstapservice, zal Ziggo het signaal pas van de kabel afhalen op het moment dat wij ze een seintje geven dat ons signaal actief is, gaat goed komen dus ondanks de vertraging :blush:

Laat je het nog even weten als onze lijn geleverd is, zodat ik dit topic met een gerust hart kan sluiten?


Gisteren het welkompakket van KPN mooi op tijd ontvangen. Vandaag een SMS van Ziggo dat -vandaag- het Ziggo-abonnement stopt. Ben benieuwd :sweat_smile:

Als ik vanaf vandaag t/m maandagochtend geen reactie kan geven dan heeft Ziggo iets te vroeg de stekker er uit getrokken :wink:


Oei, ik hoop dan dat je hier nog wél een reactie op kunt geven :grimacing: Ben je nog online via Ziggo op het moment? Ik hoop van harte dat ze daar met de tengeltjes van de stekker afblijven tot wij aangeven dat het mag!


@Maja_ Vandaag nog steeds online via Ziggo. Gaat goed komen dus :thumbsup_tone2:


Ah, goed nieuws :blush:

Mocht je nog vragen hebben over de installatie of over je nieuwe abonnement nadat de monteur bij je langs is geweest, dan hoor ik ze uiteraard graag!

 


@Maja_ En we zijn over :thumbsup:


Top, welkom bij KPN @Hans.M :blush:

Alles helemaal naar wens met het nieuwe abonnement?


Jazeker!

Ik kan alleen nog niet volledig bij de e-mail accounts via MijnKPN.

Ik heb al wel 4 extra accounts kunnen aanmaken maar wijzigen of toevoegen van e-mail adressen lukt (nog) niet. Ik moet steeds opnieuw aanmelden met het MijnKPN account en dan verschijnt deze melding:

Of ben ik nu te snel?


@Maja_ Ik heb op het forum ook nog gelezen dat het ont- en opnieuw koppelen van "Thuis” kan helpen. Dat heb ik al geprobeerd maar zonder gewenst resultaat.

Als extra info: Na de bevestiging van de bestelling bij KPN kon ik al een MijnKPN ID aanmaken. Dat heb ik toen gedaan met een bestaand @upcmail.nl e-mail adres en toen was "Thuis” gelijk gekoppeld.

Na de activatie op 7-9 heb ik het MijnKPN ID veranderd naar het primaire e-mailadres van KPN dat bij het abonnement hoort.


En inmiddels werkt het :thumbsup:

Bovenstaande foutmelding is verdwenen en ik kan wachtwoorden wijzigen en e-mailadressen toevoegen.

@Maja_Bedankt voor het (op de achtergrond) meedenken :grin:


Ah, top dat je de mail nu ook goed aan de praat hebt gekregen! :muscle_tone2::smiley: Kan zijn dat dit inderdaad te maken had met het wisselen van je mailadres, waardoor het systeem een beetje in de war is geraakt.

Mijn aanbod blijft verder staan hoor, mocht je nu of in de toekomst nog andere vragen hebben, stel ze dan vooral hier! :blush: