Skip to main content

Vandaag bericht gekregen van Kpn dat internet moet werken. Hiervoor had ik youfone en maand geleden via overstapservice kpn aangevraagd. Gisteren al modem geïnstalleerd en internet werkte. Tv nog niet.

Vandaag na bericht alle stroom eraf gehaald en een voor een aangesloten/ ingesteld. 

Niets werkte, lampje glas op glasvezelkastje brand niet

Ook niet na reset van 2 minuten. 

Kpn gebeld: fout van youfone,  dagen wachten tot monteur naar wijkcentrale komt om te checken en eventueel ook bij mij langs zal komen...moet ik dus thuisblijven:-(. Kpn advies: "Je kan misschien wel youfone internet blijven gebruiken omdat je overstap service hebt gebruikt".  Ik bel youfone: " wij kunnen niets wat signaal gekregen dat internet werkt ". Logisch want dst signaal , bericht had ik ook al ontvangen. Maar gewoon blijven wachten...en mijn 5g bundel opmaken? Of klopt dit niet en zal ik nogmaals kpn bellen?

Wordt er langzamerhand gek van...

Beste ​@Jowri als je met ‘vandaag, letterlijk vandaag, dinsdag de 19e bedoelt, heeft KPN nog de hele werkdag de tijd om de aansluiting te regelen. Als de lijn dan werkend opgeleverd wordt/is krijg je van KPN een mail en/of SMS dat de verbinding gebruikt kan worden.

De omzetting gebeurt dus niet op een afgesproken datum om 00.01 uur 's nachts.

Succes.

Hi Jan,

Dank je. Bedoelde maandag, gisteren dus.

Groet Joeri

Hi Jan,

Dank je. Bedoelde maandag, gisteren dus.

Groet Joeri

Beste ​@Jowri als je nu dan nog geen werkende diensten hebt dan is het het beste (nog) weer even te bellen 0800 0402.

Succes.

Welkom op de community ​@Jowri, hoewel de aanleiding minder leuk is 😕 Dit is niet zo'n goed begin bij KPN, excuus voor de ontstane situatie!

Je geeft aan dat er een monteur naar de wijkcentrale zal gaan, daar is ook echt een datum en tijdstip over afgesproken met jou? Heb je je mobiele abonnement ook bij KPN? Als dat het geval is, kunnen we daar voor nood extra data opzetten, ter overbrugging tot de lijn goed werkend op is geleverd. Wellicht heb je in tussentijd al opnieuw met ons gebeld en is dit al geregeld, mocht dat nog niet het geval zijn dan wil ik even benoemen dat het ook mogelijk is om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Of dat nu zo snel mogelijk is of op een later moment dat jou het beste uitkomt, het kan allebei. De collega die je aan de lijn krijgt, heeft jouw informatie al paraat en kan je hier snel mee verder helpen!

Reageer