Skip to main content

Hallo,

kan ik een bewijs ontvangen dat ik per 13-Februari met mijn nummer van Vodafone naar KPN ben overgestapt? 

Vodafone beweert namelijk dat dit pas per 23 Maart is overgegaan en dat ik daarom nog moet betalen tot 23 maart.

 

 

Hi Fien, welkom op het forum. 

Dit kun je vinden in de overeenkomst die je destijds hebt gekregen. Ik kan dit eventueel ook voor je achterhalen. Vul in dat geval even je profiel in. 


Hoi Alex, ok ik heb mijn profiel aangevuld. Zou je voor mij dan de overstap datum kunnen achterhalen en een bewijs hiervan ?


Alles wat ik heb kunnen vinden heb ik opnieuw naar jou gemaild en gesms't. Heb je daar iets aan? 


Beste Alex, ik wil geen nieuw nummer. Alleen de bevestiging van jullie dat mijn nummer per 13-2-2020 naar KPN is over gegaan.  Zou je dat kunnen bevestigen?


Beste Alex, ik wil geen nieuw nummer. Alleen de bevestiging van jullie dat mijn nummer per 13-2-2020 naar KPN is over gegaan.  Zou je dat kunnen bevestigen?

Mijn excuses, ik heb die reactie in het verkeerde topic geplaatst. Ik heb dat al bevestigd, alles wat ik erover kon vinden heb ik naar je gemaild.