Skip to main content

Beste KPN,

Gezien ik graag alles op papier wil hebben staan maar KPN klantenservice helaas niet per mail bereikbaar is dan maar via het forum. Ik heb vorige maand juni op 11 juni bij de factuur de vermelding gehad waarop stond dat internet vrij opzegbaar was, naar aanleiding daarvan heb ik nagevraagd hoe dat zit, en de chatmedewerker verzekerde mij dat het per 1 augustus ingaat en je TOT die tijd je abonnement mag opzeggen. Dit lijkt mij zeer logisch aangezien je een eenzijdige wijziging minimaal een maand van tevoren dient te communiceren volgens het consumentenrecht. Geen probleem dus abonnement 28 juni aangevraagd bij Budget Alles in 1. Die heeft de ingangsdatum van 14 augustus gekozen en die heeft afgelopen maandag het verzoek ingediend tot overstap.

Nu werd ik gebeld vandaag met de mededeling dat als ik overstap ik een boete krijg, ik geef aan dat mij is verteld dat dat tot 1 augustus geldt maar KPN beweert nu ineens 1 juli. Hun voorstel was het verplaatsen van de aansluitdatum bij Budget alles in 1, ik bel die en zei zeggen je bedenktermijn is verlopen dus je abonnement gaat gewoon in op de afgesproken datum. KPN maakt hierbij dus de fout en weigert verantwoordelijkheid te nemen en wijst mijn verzoek af. Ik ben teleurgesteld in het feit dat KPN niet inziet dat zij de foutieve informatie geven en dus mij als klant duperen en vervolgens weigeren een oplossing te bieden.

Jeroen.

Uiteindelijk opgelost door nogmaals te bellen met de klantenservice.


Hi Njeroe, welkom op het forum. 

Als je bedenktermijn verlopen is wordt er inderdaad moeilijk gedaan. Ik ben wel blij dat het uiteindelijk opgelost is aan de telefoon. 

Je weet ons anders hier te vinden mocht het nodig zijn. :relaxed: