Skip to main content

Mijn vraag is of ik nu al kan overstappen naar een andere provider heb het geprobeerd via de telefoon maar daar is geen door komen aan.

Ik ben pas over gezet van Telfort naar KPN en wil graag weten wanneer ik naar een ander kan oversteppen.

Ik heb alles in een Telf-tv-internet

kijk zelfs hier geen contact. laatmaar.

 


Hallo @Sip26 

Dit is een forum, in de eerste plaats bedoeld voor klanten die elkaar helpen. KPN moderators houden e.e.a. in de gaten en reageren waar nodig. Door de drukte hier kan dat wel een aantal dagen duren.

Als jouw abonnement contractvrij is, kan je opzeggen/overstappen met één maand opzegtermijn. Bij een Internet/TV abonn. is dat na 1 jaar het geval. Je kan dit controleren in MijnKPN

Zet je pers. gegevens (privé) in jouw forum profiel, dan kan een moderator direct meekijken.


Ja belachelijk dat er in 7 minuten nog niemand heeft gereageerd :unamused:

Het is drukker dan normaal bij de klantenservice, en webcare.
Dat heb je ook gehoord toen je belde met de klantenservice.
Daarnaast worden topics op volgorde van binnenkomst behandeld en dat kan wel 48 uur duren inmiddels.

Als je abonnement is afgelopen (dit kan je in de MijnKPN app zelf controleren) dan ben je vrij om over te stappen naar elke provider.
Zit je nog in je abonnementsperiode dan kan je ook overstappen maar moet je de rest van je abonnement afkopen.

Als je je forumprofiel aanvult met al je gegevens dan kan een webcare medewerker jouw gegevens erbij pakken wanneer jouw topic aan de beurt is.


Natuurlijk weet ik dat dit een forum is en met vragen kan ik ook bellen maar als je daar niets anders dan tehoren krijgt het is op dit moment heel druk, en ik begrijp ook wel dat je even moet wachten maar als je te horen krijgt MISSCHIEN is het morgen rustiger en dacht dan maar in het Forum mijn vraag stellen.

Door dat ik nu nieuwe klant ben bij KPN omdat ze telfort over genomen hebben was mijn vraag wanneer ik overstappen kan!

De 11 nieuwe zenders die we er bij krijgen is een lachertje wat heb ik aan frans of turks of trt en daar heb ik dus niks aan .

 


Hallo @Sip26 , als je via de migratie van Telfort naar KPN overgezet bent, is dat met behoud van je TFT voorwaarden. Je bent geen ‘nieuwe’ KPN klant en dus is er geen sprake van een nieuwe looptijd.