Skip to main content

 

Goeiedag 

Ik ben overgestapt en krijg alsnog 

Een factuur van € 61,45
Dit klopt echte niet want ik heb voor de 15september zo als jullie mij op de hoogten hebben gebracht  mijn nieuwe aangesloten 

Nu zie ik dat ik een helle vollemaand afschrijft dit gaat niet goed en zou hier graag meer over horen

Wij hebben meer dan 3 keer gebeld om er zeker van te zijn dat alles goed is verlopen. 

En nu als nog dit

 

Vriendelijk groet wesley Daniël pieters 

 

Het factureren stopt op het moment dat het abonnement ook echt gestopt is. Het factureren en het moment van stoppen heeft elkaar blijkbaar gekruist. De volgende factuur is de slotnota waarop alles wordt verrekend. 


Hallo @Wesleypieters Welkom hier op het KPN Forum en goed dat je deze vraag stelt! Niet leuk, maar ik ga er vanuit dat Joep's verklaring de juiste is. Je zult nog een laatste nota ontvangen, waarop alle kosten verrekend worden. 

Mocht je hier meer informatie over willen hebben, dan raad ik je aan om even te bellen met de klantenservice via 0800-0402. Het KPN Forum is er op gericht dat klanten elkaar helpen, met tips en adviezen. Onze community kan je met bijna alles helpen, maar meekijken naar facturen en andere zaken waar privacy gerelateerde informatie in voorkomt lukt uiteraard niet. ;-)