Skip to main content

Wij hadden ons aangemeld bij budget alles in 1 omdat dit goedkoper is dan dat we nu bij jullie (kpn) zijn (ivm combikorting vanwege energiecontract).. 

Nu krijgen we vvandaag van budget alles in 1 een mail dat aansluiting niet mogelijk is omdat er geen aansluiting is van kpn en zij nu het contract geannuleerd hebben, wat heel erg vreemd is aangezien we bij kpn zitten. 

Ook gebeld met budget alles in 1 maar ook zij konden mij niet vertellen wat er aan de hand was, en ze dit ook erg vreemd vonden aangezien zij gewoon het netwerk leveren van kpn 

Wat is hier aan de hand ?? 

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Dat moet je denk ik toch echt aan Budget vragen…

Maar heeft u misschien een huisnummer met een toevoeging ofzo?


Hoi @Synthia, welkom op ons forum!
Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag! 


Nou dat is dus het probleem, budget kan mij daar geen antwoord op geven :see_no_evil: 

Zij zeggen dat kpn meschien wel meer rechten of mee kunnen leveren dan dat zei dat kunnen :thinking:

Nee we hebben geen huisnummer met toevoeging 


Zo te lezen doen ze er ook geen moeite voor om er achter te komen waarom het niet kan. Daar is misschien hun service te "budget" voor 😉

Heeft u glasvezel? 


Haha zou kunnen :joy:

Nee we hebben geen glasvezel


Haha zou kunnen :joy:

Nee we hebben geen glasvezel

Verder,

Ik zou budget echt niet nemen hoor!

want:

De service is slecht(want niet 24/7)

ze hebben alleen de v10a

En je hebt geen optie tot digitenne en dergelijke.

Ze gebruiken telfort firmware en ik heb nooit gezien dat daar een update voor kwam!

 


De service is slecht(want niet 24/7)

Is dat bij KPN wel dan? Bij KPN hoef je ook niet op zondag te bellen.


@martijn197108, Gebruik jij die Telfort firmware omdat je zo stellig bent dat je nog nooit een firmware update heb gezien, Telfort liep gewoon mee in het KPN straatje met de updates soms waren ze eerder (zal wel testen zijn) en soms kwam die wat later, zelfde met de TV kastjes.

En dat zal nu misschien iets minder zijn, maar er zal wel meegelopen moeten worden met KPN anders houd het vanzelf een keer op met de verbinding.

 

Slechte service, is die van KPN beter dan, toen ik ze nodig had dacht ik, help was ik maar bij T-Mobile gebleven, service is pas goed als je goed geholpen word, niet de berijkbaarheid er van, als vanavond de boel uitvalt bel ik maandag wel, genoeg te doen zonder die lijn.

Wat is er mis met de V10a, helemaal niks als er Telfort firmware word gebruikt, dan is die juist prima, bij KPN ook hoor tot de mesh implementatie er in kwam.

En wie wil er nu digitenne als je het nog nooit gehad hebt of nodig hebt en het via I-TV afkan.


De service is slecht(want niet 24/7)

Is dat bij KPN wel dan? Bij KPN hoef je ook niet op zondag te bellen.

Probleem of storing
Heb je een technisch probleem of een storing dan zijn wij 24/7 bereikbaar.
bron: https://www.kpn.com/service.htm


De service is slecht(want niet 24/7)

Is dat bij KPN wel dan? Bij KPN hoef je ook niet op zondag te bellen.

Probleem of storing
Heb je een technisch probleem of een storing dan zijn wij 24/7 bereikbaar.
bron: https://www.kpn.com/service.htm

Ja ... als niks het meer doet. Als je helemaal geen verbinding meer hebt. Dan kan je wel bellen. Dan word het genoteerd. En de monteur zie je dan over een paar dagen wel verschijnen. Dat kan.


en budget heeft trouwens ook geen SIB,geen pairbonding,geen forum en geen chat.Ze moeten immers ergens op besparen.Maar misschien kom ik te negatief over,dat is niet mijn bedoeling.Budget is natuurlijk wel een stuk goedkoper en dat is wel een voordeel.