Skip to main content

Nou het blijft onoverzichtelijk bij KPN laat staan het gehussel, zelf de forum een onoverzichtelijk puinhoop, het wordt voor de consument er niet makkelijker op gemaakt  met al die ondoorzichtelijke abonnementen.

Dit gezegd te hebben, wij hebben Alles-in-1 Instap glasvezel  wij hebben als gezin 3 mobiele telefoons verschillende providers en abonnementen daar komt 1 bij voor mijn dochter totaal 4 die gaat naar voortgezet onderwijs.

Als je combineert internet en mobiel krijg je ergens korting iets met gehussel dat hebben wij niet we hebben Alles-in-1 Instap glasvezel .

Ben al enkele weken aan het zoeken en kijken voor een geschikt en voordelig abonnement  bij KPN voor mijn hele gezin dat wordt dan 4 mobiele aansluitingen en internet en tv  glasvezel.

Wat ik heb gelezen je kunt ook data delen  bij kpn stel ik neem als hoofdpersoon een mobiel abonnement met onbeperkt data onbeperkt bellen/sms de andere drie in het gezin nemen alleen maar mobiel abonnement met onbeperkt  bellen/sms maar geen data  nu rijst de vraag kan ik mijn data delen naar mijn gezinsleden, als voorbeeld te noemen hoofdpersoon neemt abonnement onbeperkt data en wil delen naar de rest van het gezin zeg maar partner 5 gb data mijn eerste dochter ook 5 gb en derde dochter ook 5 gb data delen .

Daar kan ik niets over vinden laat staan het gehussel met combivoordeel en korting ze maken wel reclame maar in de praktijk maken ze je het niet makkelijk.

Het wordt er niet duidelijker op voor hoe ik deze combi nou moet samenstellen voor mijn gezin,  en levert het voordeel op is ook nog de vraag.

Alles met verschillende providers mobiel wordt je ook niet vrolijk en er 1 bij komt en alles bij 1 is wat overzichtelijker moet wel voordeel op leveren.

Wat ik voorstelde  internet tv glasvezel en 4 mobiele abonnementen met evt. 1 mobiel telefoon voor mijn dochter

Huidige abonnementen zijn datum al verstreken direct overstappen is van toepassing.

 

Nu vraag ik mij af met welke reactie KPN nu mee of niet komt hoe ik het beste dit kan aanpakken om alles over te zetten naar KPN het glasvezel abonnement hebben we al van KPN instap alles in 1

 

Wacht  met smart af op reactie . Mvg, J.E

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

@J.E Ik zou hier toch echt even een belletje met de klantenservice aan wagen via 0800-0402. Op dit forum helpen klanten elkaar met oplossingen mbt storingenetc. dus niet echt geschikt voor uw verzoek.


Er bestaat bij KPN geen abonnement "voor het hele gezin". Dus als je dat zoekt, dan kun je lang zoeken ja 😊

Het thuis abonnement staat op zichzelf. En elk mobiel abonnement staat ook gewoon op zichzelf.


... stel ik neem als hoofdpersoon een mobiel abonnement met onbeperkt data onbeperkt bellen/sms de andere drie in het gezin nemen alleen maar mobiel abonnement met onbeperkt  bellen/sms maar geen data  nu rijst de vraag kan ik mijn data delen naar mijn gezinsleden …

Ja, 50 GB. Maar dat zul je wel elke maand zelf handmatig moeten doen. Dus op de eerste dag van de maand heb je 's ochtends vroeg zeurende gezinsleden aan je bed die zonder data zitten.

Vergeet de term "hoofdpersoon". Dat bestaat niet. Er bestaat geen hoofd-abonnement ofzo.


... stel ik neem als hoofdpersoon een mobiel abonnement met onbeperkt data onbeperkt bellen/sms de andere drie in het gezin nemen alleen maar mobiel abonnement met onbeperkt  bellen/sms maar geen data  nu rijst de vraag kan ik mijn data delen naar mijn gezinsleden …

Ja, 50 GB. Maar dat zul je wel elke maand zelf handmatig moeten doen. Dus op de eerste dag van de maand heb je 's ochtends vroeg zeurende gezinsleden aan je bed die zonder data zitten.

Vergeet de term "hoofdpersoon". Dat bestaat niet. Er bestaat geen hoofd-abonnement ofzo.

Ik heb een reactie van KPN in een ander draadje met 50 gb data kan ik delen. dat klopt dat is per gezinslid iets meer dan 16 gb per maand voor drie uit het gezin.

Ik zelf heb gewoon onbeperkt data, 

maar je gezinsleden moeten ook naar KPN worden omgezet dat wordt sim only onbeperkt bellen /sms zonder data abonnement, nu is er EK actie die krijgen 500MB gratis data zegt mij niets maar goed je krijgt het er bij kost 12.50 per maand met nummerbehoud en 1 gezinslid met nieuw nummer, een mobiel hebben ze al moet er 1 loskopen voor mijn dochter naar school toestel met abonnement gaat het niet worden.

Data kun je maandelijks wijzigen dat klopt ook , maar dat je het maandelijks iedere keer moet doen en instellen daar ga ik nog over bellen.

Heb alles eens uitgerekend betreft mobiel en internet glasvezel tv,  ja een hele gehussel,  je krijgt ook nog 5 euro korting per maand op je zelf gekozen pakket.

Daar komt 1 extra bij op als abonnement voor mijn dochter, het levert ons een besparing op per maand van 41,20 euro totaal daar zit het nieuwe abonnement van mijn dochter bij in ze hebben ook nog meer data tot hun beschikking dan nu het geval is.

En nu is er EK actie daar profiteer je niet veel van ja alleen de extra 500mb data bij de sim only meer is het ook niet . op internet glasvezel tv pakket geen EK actie of voordeel extra maar we zijn al bestaande klant ga alleen over van instap naar hussel abonnement of je moet nieuwe klant worden die halen meer voordeel uit de EK actie, kan me eigenlijk ook niet zoveel schelen heb al voordeel de maandelijkse besparing in vergelijk  met het huidige abonnement.

Moet nog alleen een goede oplossing vinden voor wifi buiten daar doet KPN niets ook bij andere providers niet, alleen voor binnen oplossingen, het wifi buiten dat is bij ons echt een zelfs met de rug tegen de gevel niet een ramp, alle binnen oplossing werken niet van acces , repeaters tot super wifi.

Enige is utp kabel trekken door de tuin maar goed het euvel is er nu eenmaal voor  simpele oplossingen is niet bij iedereen mogelijk. maar it onderwerp heeft niet het met abonnement te maken ontopic.