Skip to main content

Ik wil overstappen maar KPN accepteert het niet want hij stuurt mij extra kosten elke maand en ontvangt extra geld! Slechte!

Hallo @RK Subedi Welkom hier op het KPN Forum! Ik ben bang dat ik niet helemaal begrijp wat er aan de hand is. Kun je iets meer vertellen over wat er speelt? 

Hier op het Forum kun je in gesprek gaan met onze community, onze klanten net als jij. Mensen die je graag verder helpen met KPN-gerelateerde problemen. Moderators, zoals ik, werken voor KPN en we begeleiden deze gesprekken. Als je er met onze community niet uit komt kunnen we ook inhoudelijk bijspringen. Maar als je liever persoonlijk met een medewerkers van KPN spreekt kun je natuurlijk ook bellen met de klantenservice via 0800-0402 of chatten via de website


Hoi @Bart_ Ik heb te veel contacten opgenomen via telefoon maar de medewerker van KPN vertelde een leugen tijdens het telefoongesprek en ze doen andere in facturen die me elke keer extra kosten sturen. Daarom wil ik niet via de telefoon praten. Als het mogelijk is, stuur me dan een e-mail, het zal een bewijs zijn dat ik de e-mail mag gebruiken als iemand in de toekomst vals spreekt op de telefoon.

Ik wil niet met slecht KPN discussiëren en mijn tijd besteden maar ik wil mijn internet provider overstappen. Hoe kan dat?


Hallo @RK Subedi Een leugen klinkt heel serieus. Helaas gebeurt het soms dat er onjuiste informatie wordt gegeven. Vaak doordat iemand iets verkeerd begrijpt of simpelweg net niet voldoende op de hoogte is van een procedure. Niet goed, maar het komt voor. Ik kan het me moeilijk voorstellen dat iemand je welbewust verkeerd voorlicht. Dat zou erg kwalijk zijn en ik hoop van harte dat dit niet zo is. 

Ik kan je geen e-mail sturen. Ik denk met alle plezier met je mee, maar dat zal wel via dit topic moeten. Het KPN Forum is er echt op gericht om in het openbaar, met andere mensen, in gesprek te gaan. Als je dat wilt hoop ik dat je meer kunt vertellen over wat er nu precies aan de hand is. Als je wilt dat iemand persoonlijk met je meekijkt, dan raad ik je echt aan om te spreken met de klantenservice, ondanks je eerdere, slechte ervaring. Je kunt uiteraard ook een klacht indienen, als je er echt niet uitkomt. 

Overstappen kun je altijd aan het einde van je contract. Andere providers hebben, net als wij, een overstapservice waardoor dat heel eenvoudig is.Â