Skip to main content

Goedemiddag,

 

ik ben op zoek naar het KPN Service ID van een VDSL verbinding.

Dit ivm de overstap naar een ander Hosted Leverancier

 

Hoe kom ik aan het Service ID ?

Waar kan ik dit achterhalen ? 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

@KeesmanP. Dit kan je nieuwe provider gewoon opvragen bij je latende provider. Daar zou jij als klant niet mee opgezadeld mogen en moeten worden.

Heb je je adresgegevens ingevuld in je forumprofiel (formulier). Dan kan mogelijk een moderator dit voor je achterhalen. (ingevulde gegevens onderaan opslaan)

Maar schandalig van je nieuwe provider om jouw als klant hiermee op te zadelen. Eerste fail van die nieuwe. :thumbsdown_tone3:


Ik heb hem via de latende partij het Service ID ontvangen!

Problem solved!

Ik ga nu naar een nieuwe Hosted partij die met de klant meedenkt. Ook wel een fijne ervaring!


Een like. Al ben ik het met die laatste zin helemaal niet eens. Zeker niet als het Budget (vh. NLEx) is.

Ziggo ga je godzijdank i.i.g. niet naartoe.

Laatst in Haarlem storing v.a. 20:25. Bel je de helpdesk… gesloten v.a. 20:00 uur.


Hi @KeesmanP, wat fijn om te lezen dat je al geholpen bent! Normaliter moet je nieuwe provider dit inderdaad aanvragen / opvragen, maar heel soms zien we helaas dat dit bij de klant gelaten wordt. Niet de bedoeling! Maar top dat het inmiddels opgepakt is. wel jammer om te lezen dat je weg gaat, maar wie weet zien we je in de toekomst weer terug bij KPN!


Reageer