Skip to main content

Ik wilde ook overstappen van alles in 1 naar Hussel maar ik hoorde via de chat dat ik dan weer een jaarcontract moet aangaan terwijl ik al jarenlang klant ben! Ik wil op dit moment geen jaarcontract omdat mijn situatie komend jaar mogelijk (niet zeker) gaat veranderen. Tevens kan ik nergens duidelijk terugvinden bij het online wijzigen van mijn pakket dat er weer een verplichting van een jaar aan vast zit. Ook in de chat werd mij dit pas verteld toen ik er zelf naar vroeg. Misleidend dus. Ik vind dit behoorlijk vreemd en niet echt ‘vaste klant vriendelijk’. KPN wil volgens mij dat iedereen uiteindelijk overgaat op Hussel maar hierdoor wordt de drempel wel extra hoog. 

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic

Hoi @mvkem, welkom op het KPN forum. Goed dat je hier inhaakt, terechte vraag stel je. Er zullen vast meer ‘overstappers’ van Alles-in-1 van KPN naar KPN hussel zich deze vraag stellen, daarom heb ik je een eigen topic gegeven voor je vraag. 

Ga je een nieuw jaarcontract aan wanneer je overstapt van Alles-in-1 naar kpn Hussel?
Nee, dat is niet nodig. Je kunt de switch van Alles-in1 naar Hussel Thuis zelf doen via MijnKPN zonder jaarcontract. 

Sorry dat er hierin verwarring is ontstaan.


Hoi Nadia,

bedankt voor je reactie, dan ga ik het omzetten. 

(Goed om de medewerkers van de chat hier dan ook van op de hoogte te stellen;) )


Een kleine kanttekening bij mijn eerste bericht. Heel soms kun je bij de omzetting van het pakket ervoor kiezen iets extra's te krijgen. Zoals korting op apparatuur of een extra (zender)pakket, sneller internet tegen een lager tarief o.i.d. Dan kan het zijn dat we inruil daarvoor weer een nieuw jaarcontract aanbieden. Maar ga je zonder extra kortingen over, dan blijft je contractdatum hetzelfde. Dus als deze is verlopen, dan heb je geen contractuele verplichten :)

(Goed om de medewerkers van de chat hier dan ook van op de hoogte te stellen;) )

Eens. Ik zal het bij de collega's van chat nog even onder de aandacht brengen. Zou je daarvoor je forumprofiel willen aanvullen? Dan kan ik meteen de juiste collega opzoeken :) 
Bedankt voor je feedback! 


Reageer