Skip to main content

Wij zouden 14 geleden overstappen van Kpn naar Solcon maar dit is nog steeds niet gelukt. We worden met ons probleem van kastje naar de muur gestuurd. Solcon zegt het ligt aan de netbeheerder. Ondertussen al 14 dagen geen internet en tv in deze moderne tijd.

Barend 

Hallo @Bentdegraaf, natuurlijk erg balen dat je bij de nieuwe provider geen diensten hebt. Hoe vervelend ook moet je toch bij Solcon zijn. Zij moeten jou dan nu aansluiten zodat je bij hen het abonnement kunt gaan gebruiken. 

Mochten de problemen in het netwerk buitenshuis zitten, dan heeft Solcon zijn eigen ingang bij KPN Netwerk om dit te laten oplossen. 


Ondertussen is ons probleem opgelost. Een monteur van KPN had de schakeling van ons niet goed door gezet in de schakelkast.

Hierdoor hebben wij 14 dagen geen internet en tv gehad. 

Ik heb gehoord dat ik na een  weekend al niet zo vriendelijk ben geweest door de telefoon maar ik ben nooit onvriendelijk geweest tegen de persoon die ik aan de lijn heb gehad maar tegen de organisatie en de man die de verbinding goed zou regelen.

Als ik toch onvriendelijk ben geweest dan krijg ik graag het bewijs te zien of te horen.

Wij zijn nog steeds niet blij met de hele afhandeling door jullie en zeker niet door deze late reactie van jullie.

Fam B de GraafÂ