Skip to main content

Goedenavond,

Ik heb net gebeld i.v.m. einde abonnement en wilde weten of er nog wat voordeel voor mij in zit als ik bij KPN blijf.

Mij wordt verteld dat het abonnement wat ik nu heb zo goedkoop is dat als ik de actie zou nemen dit altijd duurder (incl. de korting) zou zijn en dat klopt volgens mij voor geen meter.

Volgens mij berekening ben ik per maand 3 euro goedkoper uit als ik mijn abonnement  omzet (extra korting nog niet mee gerekend) en heb dan nog de keuze uit super wifi iets wat ik nu ook niet heb.

Mij vraag dus, doet KPN iets voor mij of toch beter naar Ziggo, die toch een veel betere aanbieding doet!

 

KPN zegt jammer joh.

Ziggo is dan geen 4K maar wel 12 maanden series en movies gratis

 

Zijn er mensen met ervaring met het huidige Ziggo en is het de moeite om over te stappen?

 

 

 

@MvanEs en u vindt het dan geen probleem dat de prijzen flink omhoog gaan?? Het moet uiteindelijk toch betaald worden. Ik bedoel 2.5 miljoen super wifi's weggeven is een flink bedrag.


Ik vind dat je als vaste klant zeker ook beloond mag worden.


Maar dat wordt u ook. U krijgt bij slecht Wi-Fi gratis Wi-Fi versterkers. De bekabelde uitvoering. Overigens heeft u recent nog een maand lang film 1 gratis gehad. Was een leuk kadootje toch?


Ja, vaste klanten mogen lekker prutsen thuis met de WiFi en nieuwe klanten krijgen het beste van het beste.


Hoi,

Nee hoor mijn wifi is dik in orde.
En ben ook al even klant.:wink:


Mijn WiFi ook in orde maar niet dankzij KPN, heb ik uiteindelijk allemaal zelf bekostigd en geregeld. Monteur hier vindt het al teveel werk om mijn tv bekabeld aan te leggen.


Hallo , interessant topic, ik heb vaker gereageerd op topics waarin de echte leden , waardoor KPN kon doorgroeien zich wat verwaarloost en gebruikt voelen , toen ik 10 jaar geleden en daarvoor nog eens 10 jaar abonnee was bij kpn, er na de gezette handtekening ze niet zo aardig meer waren, overal voor moet betalen en niks teruggeven , als er toen geen vaste groep klanten waren die hoge kosten maakte bij kpn,  was kpn nooit zo gegroeid, ik heb al welkomst kado een pakket gehad , film 1 geloof ik maar die zijn allemaal al weg, pluspakket of voetbal, plus ben ik na 10 jaar ook wel klaar mee maar geen alternatief, wat kreeg ik nog meer, eerste 6 maanden half geld , en dubbele mb,s, en dat is het, ook moet je zelf heel alert zijn ben ik nogal hard achtergekomen,  na 2 of 3 keer een rekening van 166 euro en meerdere WiFi scans toch maar gebeld,  waar doodleuk word gezegd, zo die is oud , in het begin werd je op de hoogte gehouden wanneer er apparatuur vervangen moest worden en dan lees je , heel zuur, dat nieuwe leden de pods krijgen , waarom ook niet 6 maanden 50% korting en dubbele mb en gratis pakket ( nu nog maar een ) ze hadden in ieder geval de oudgedienden een aanbod kunnen doen om de pods voor de helft van de prijs te doen , als blijk van waardering ofzo , maar nu dit laatste , dure akkefietje ben ik echt weg, was eerst , twijfel , wel niet, zucht, maar steeds meer problemen,  ergenis , houding kpn , nu nieuwe modem na bijna 500 euro telefoon rekeningen en houding als je daarover belt , kpn is gierig , betaald nog geen postzegel , dit weekend rondkijken , iemand nog tips voor mijn of waar ik op letten moet, ben niet zo technische meid.

Ik wens jullie succes en laat je niet op de kop zitten,  ze hebben geen alleen recht, gelukkig kan ik zo weg, ik las net dat men gebeld werd tegen het einde contract, nou hier niet hoor , had al 8 keer weggekunt maar nooit iets gehoord,  ja irritatie en onbeschofdheid als je over je WiFi belt die sinds begin nooit naar gekeken is en dus allang vervangen had moeten worden .

Fijn weekend en heb je tips voor mij, heel graag, alvast bedankt .

Groetjes

Sas 


Hallo , interessant topic, ik heb vaker gereageerd op topics waarin de echte leden , waardoor KPN kon doorgroeien zich wat verwaarloost en gebruikt voelen , toen ik 10 jaar geleden en daarvoor nog eens 10 jaar abonnee was bij kpn, er na de gezette handtekening ze niet zo aardig meer waren, overal voor moet betalen en niks teruggeven , als er toen geen vaste groep klanten waren die hoge kosten maakte bij kpn,  was kpn nooit zo gegroeid, ik heb al welkomst kado een pakket gehad , film 1 geloof ik maar die zijn allemaal al weg, pluspakket of voetbal, plus ben ik na 10 jaar ook wel klaar mee maar geen alternatief, wat kreeg ik nog meer, eerste 6 maanden half geld , en dubbele mb,s, en dat is het, ook moet je zelf heel alert zijn ben ik nogal hard achtergekomen,  na 2 of 3 keer een rekening van 166 euro en meerdere WiFi scans toch maar gebeld,  waar doodleuk word gezegd, zo die is oud , in het begin werd je op de hoogte gehouden wanneer er apparatuur vervangen moest worden en dan lees je , heel zuur, dat nieuwe leden de pods krijgen , waarom ook niet 6 maanden 50% korting en dubbele mb en gratis pakket ( nu nog maar een ) ze hadden in ieder geval de oudgedienden een aanbod kunnen doen om de pods voor de helft van de prijs te doen , als blijk van waardering ofzo , maar nu dit laatste , dure akkefietje ben ik echt weg, was eerst , twijfel , wel niet, zucht, maar steeds meer problemen,  ergenis , houding kpn , nu nieuwe modem na bijna 500 euro telefoon rekeningen en houding als je daarover belt , kpn is gierig , betaald nog geen postzegel , dit weekend rondkijken , iemand nog tips voor mijn of waar ik op letten moet, ben niet zo technische meid.

Ik wens jullie succes en laat je niet op de kop zitten,  ze hebben geen alleen recht, gelukkig kan ik zo weg, ik las net dat men gebeld werd tegen het einde contract, nou hier niet hoor , had al 8 keer weggekunt maar nooit iets gehoord,  ja irritatie en onbeschofdheid als je over je WiFi belt die sinds begin nooit naar gekeken is en dus allang vervangen had moeten worden .

Fijn weekend en heb je tips voor mij, heel graag, alvast bedankt .

Groetjes

Sas 

Een telefoonrekening van €500?? En dat verwijt je KPN? Raar...volgens mij gaat het op een ander vlak niet helemaal goed. 


Zo, das inderdaad fors, 500 euro aan telefoonkosten betalen om via de klantenservice een nieuw modem te krijgen, dit alleen omdat je niet op let en niet via het gratis en door KPN betaalde nummer 0800-0402 te bellen.

Had je toch goedkoper effe een eigen modem kunnen kopen, voor 500 euro heb je er een stuk of 3.:wink:

 

P.S. Geen last van rode oortjes, 500 euro maal 1 euro per minuut is toch wel een poosje bellen, ruim 8 uur,  men kan niet zeggen dat je geen volhouder bent.:astonished:


Die 500 euro was via de vaste lijn ( wifi) en niet in een maand, voor de verwijtende en veroordelende onder jullie, ik ben geen beller en ook niet van de spelletjes en sexy nummers,  factuur melde de oorzaak en na een telefoontje met kpn werd de oorzaak bevestigd, wel goed lezen voordat je met verwijten komt en het beter denkt te weten dan dat ik omschrijf, maar op elk forum zitten wel een stel betweters die graag een relletje schoppen,  dus voor de duidelijkheid,  geen hijglijnen 8 uur lang maar 2 webshops dus veel internet zonder wifi, duidelijker je doornekamp33, de pot verwijt duidelijk de ketel of niet dan, als je de oorzaak niet weet moet je vragen stellen of doorscrollen want nadenken schijnt je moeite te kosten en is verwijten makkelijker, ik reageer vanaf nu alleen op serieuze reacties, maar ik vind deze zo schandalig dat ik je rapporteer,  ik lees dat ik niet de enige ben die met dit probleem kamp, hebben zij ook zo een goed antwoord gehad of dacht je, he een nieuwe, even laten zien wie baas is, viespeuk met je rode oortjes.

Joep van Es, ik lees nergens terug dat ik gratis pods verwacht, misschien kun je dat aangeven en ik heb nergens bericht gehad over kadootjes als een maand lang film 1, dit is de eerste mail in 8 jaar tijd die ik van kpn of het forum waar ik om duidelijke reden niet zo heel vaak kom, want ipv meedenken schoppen ze je liever onderuit, type kpn klant zeg maar en daar wil ik niet meer bij horen, ik kom met een gedegen klacht en wens niet geschoffeerd te worden doornekamp33.

Voor diegene met soortgelijke problemen wens ik succes en nogmaals heeft kpn geen alleenrecht , dfftp,  heel vervelend wat er gebeurd is en ik zou toch proberen de kosten terug te krijgen aangezien de kpn verantwoordelijk is voor de apparatuur die wij in bruikleen hebben en eigendom blijft van kpn die er dus voor moet zorgen dat dat dus in orde is, succes.

Fijne dag

Groetjes Sas 


Ach gossie, jij schrijft dat je een nieuw modem kreeg en dat 500 euro aan telefoon kosten bedroeg, heb het nu nog eens nagelezen en kan er niks anders van maken dat je de KPN klantenservice daarvoor had gebeld, maar ja jij begint nu zelf over de hijg lijnen, ik bel ze niet, zie niet waarom ik dat zou moeten doen.

Trouwens, bedankt voor het rapporteren, zegt meer iets over jezelf.😱😱😱😱


En sledgehammernl,

Blijkbaar ben je psycholoog, dus vertel mij eens op welk vlak het niet goed gaat met mij en wat er zo " raar" aan is terwijl ik niet de enige ben met dit probleem maar wel als enige dit soort reacties krijg, botst mijn eerlijkheid met jou leugens, ik vind zo een half antwoord eerder " raar" maak dan je zin af wat er zo vreemd aan is en doe niet zo vaag, what else sledgehammernl.

MvvanEs, dank u wel

Joep1965, helaas heb ik zoiets nooit aangeboden gekregen, of over gelezen anders had ik dit probleem niet gehad, drie keer zelfs ( ja 3 x 166 is geen 500 euro in een maand , 8 uur lang voor een euro doornekamp) 

Deffpt,  ik vind dit echt erg voor je, heb jij ook van deze zielige antwoorden gekregen van doornekamp33 en sledgehammernl, alsof ( zoals zei dit lezen dan...) ik bewust niet oplet om express 500 euro ( lees wat anders) te verbellen door spelletjes, hijglijnen en het betaalde nummer van kpn te gebruiken voor een gratis modem waar ik er drie van had kunnen kopen, ik weet niet wat zij gelezen hebben, maar dit is niet mijn klacht zoals ik hem geschreven heb, net zoals ik geen gratis pods verwacht, men leest wat men lezen wilt en ipv elkaar te helpen met goedbedoelde adviesen en tips word er iets heel anders van gemaakt en iets smerigs van gemaakt wat kpn goedvinden, maar ik meen wat ik zeg, kpn is verantwoordelijk voor goed werkende apparatuur en zou ik toch proberen om iets van de gemaakte kosten terug te halen omdat de kpn niet adequaat heeft gereageerd, helaas is het hier reageren van mijn probleem net zo nutteloos als klant zijn bij kpn, maar ik hoop oprecht dat het voor jou en zij met jou , het nu beter gaat.

Ik wens de serieuze forum bezoekers veel succes toe en ik hoop dat kpn de problematiek iets serieuzer gaat nemen anders kan men een grotere leegloop verwachten, " raar" what else, toch…

Groetjes Saskia


Doornekamp33,  niks beters te doen jongen, lees hem dan nog maar een keer, ik heb geen krijtjes liggen om het te tekenen voor je, in mijn bericht staat nergens het bedrag van 500 euro, maar lees je eigen bericht eens terug, bewust 500 euro verbeld en niet goed opgelet om een nieuwe modem te krijgen, je bent wel uitgekookt om zoiets te bedenken en wat suggereer je anders met het einde van je bericht, waar moet ik rode oortjes van krijgen, als je mij het stukje toestuurt waarin staat wat jij beweerd inc 500 euro bied ik openbaar mijn excuses aan, dus kom maar met tekst en uitleg, verder stop ik met reageren want ik verlaag mij niet naar jou niveau, je kunt een normaal gesprek met mij aangaan zonder insinuaties en aannames...


Goedenavond,

Ik heb net gebeld i.v.m. einde abonnement en wilde weten of er nog wat voordeel voor mij in zit als ik bij KPN blijf.

Mij wordt verteld dat het abonnement wat ik nu heb zo goedkoop is dat als ik de actie zou nemen dit altijd duurder (incl. de korting) zou zijn en dat klopt volgens mij voor geen meter.

Volgens mij berekening ben ik per maand 3 euro goedkoper uit als ik mijn abonnement  omzet (extra korting nog niet mee gerekend) en heb dan nog de keuze uit super wifi iets wat ik nu ook niet heb.

Mij vraag dus, doet KPN iets voor mij of toch beter naar Ziggo, die toch een veel betere aanbieding doet!

 

KPN zegt jammer joh.

Ziggo is dan geen 4K maar wel 12 maanden series en movies gratis

 

Zijn er mensen met ervaring met het huidige Ziggo en is het de moeite om over te stappen?

 

 

 

Dit ziet er veel beter uit, ben je al overgestapt en bij wie heb je telefonie dan? 


Goedenavond,

Ik heb net gebeld i.v.m. einde abonnement en wilde weten of er nog wat voordeel voor mij in zit als ik bij KPN blijf.

Mij wordt verteld dat het abonnement wat ik nu heb zo goedkoop is dat als ik de actie zou nemen dit altijd duurder (incl. de korting) zou zijn en dat klopt volgens mij voor geen meter.

Volgens mij berekening ben ik per maand 3 euro goedkoper uit als ik mijn abonnement  omzet (extra korting nog niet mee gerekend) en heb dan nog de keuze uit super wifi iets wat ik nu ook niet heb.

Mij vraag dus, doet KPN iets voor mij of toch beter naar Ziggo, die toch een veel betere aanbieding doet!

 

KPN zegt jammer joh.

Ziggo is dan geen 4K maar wel 12 maanden series en movies gratis

 

Zijn er mensen met ervaring met het huidige Ziggo en is het de moeite om over te stappen?

 

 

 

Dit ziet er veel beter uit, ben je al overgestapt en bij wie heb je telefonie dan? 

Ik zou zeker overstappen, dit bericht is al ouder, ik ben dus ook aan het rondkijken en ziggo staat bij mij ook bovenaan de lijst.

Succes


... in mijn bericht staat nergens het bedrag van 500 euro…

Wat staat hier dan?

 ... nu nieuwe modem na bijna 500 euro telefoon rekeningen ...

 


Volgens de KPN shop hier in Apeldoorn kon de super wifi gewoon telefonisch ook voor bestaande klanten geregeld worden, dit is dus niet het geval dus loop ik van de week nog een keer binnen hoe we dat gaan oplossen. Dat bekabelde hier is afgelopen maanden ook niet je van het bij KPN , werkt nu sinds een paar weken wel weer maar heb daar regelmatig over moeten bellen en de ene helpdesk medewerker is de ander niet en spreken elkaar vaak tegen. Nu na veel pijn en moeite de nieuwe kastjes gekregen maar dat heeft ook veel belletjes gekost.

Dat probleem heb ik dus ook, geen wifi terwijl tablet wel wifi aangaf, forse maandelijkse rekening tussendoor, ging een poos goed totdat er weer een hoge factuur tussen zit, maar wat jij zegt, de klantenservice stuurt je ook van hot naar her...


Dit ziet er veel beter uit, ben je al overgestapt en bij wie heb je telefonie dan? 

Ik zou zeker overstappen, dit bericht is al ouder, ik ben dus ook aan het rondkijken en ziggo staat bij mij ook bovenaan de lijst.

Succes

Nou ... dat gaat wel lekker hier 👍🙈


Dat probleem heb ik dus ook, geen wifi terwijl tablet wel wifi aangaf, forse maandelijkse rekening tussendoor, ging een poos goed totdat er weer een hoge factuur tussen zit, maar wat jij zegt, de klantenservice stuurt je ook van hot naar her...

Daar kun je bij KPN onmogelijk een hoge factuur van krijgen.


@MvanEs en u vindt het dan geen probleem dat de prijzen flink omhoog gaan?? Het moet uiteindelijk toch betaald worden. Ik bedoel 2.5 miljoen super wifi's weggeven is een flink bedrag.

Hallo,

Ik schrijf nergens dat ik dat gratis wil, maar het zou een aardige suggestie zijn geweest als er aan ons ook was gedacht en deze misschien met een korting aangeboden konden worden als blijk van waardering,  ik vraag ze niet gratis,maar het zou fijn zijn om ook eens een voordeel in iets te kunnen krijgen, of nog fijner zou zijn als het aangeboden zou worden en men een vrije keuze had gehad maar wij ons niet vergeten voelen en alleen maar problemen ondervinden, dat zoiets niet gratis kan is duidelijk, maar de suggestie zou leuk zijn geweest, in die trant bedoelde ik het en ik dacht dat er ook stond, met korting? 

Groetjes Saskia


“en heb dan nog de keuze uit super wifi iets wat ik nu ook niet heb.”

 

Die keuze heb je dan ook niet en nieuwe klanten krijgen die keuze ook niet gratis, met dien verstande dat ze 6 maanden korting inleveren in ruil voor “gratis” SuperWifi. Als er iemand bij de KPN-winkel heeft beweert dat dat óók voor bestaande klanten is, dan is dit een medewerker geweest die (opzettelijk?) een verkeerde voorstelling van zaken heeft gegeven.

Ziggo geeft nieuwe klanten -net als alle andere providers- een korting en daar staat een minder goede klantenservice tegenover. Ik heb vroeger ook bij Ziggo gezeten en ben blij dat ik er weg ben. De kwaliteit van de verbinding en de snelheid viel ook zwaar tegen. Maar misschien is het wel verbeterd.

dan is dit een medewerker geweest die (opzettelijk?) een verkeerde voorstelling van zaken heeft gegeven. Ga hem ook opzoeken en dan regelt hij het maar, heb vaker met dit soort dingen te maken gehad en uiteindelijk toch voor elkaar gekregen

 

Succes, zou schandalig zijn als een medewerker " opzettelijk " foute informatie geeft, ik hoop dat je het voor elkaar krijgt.


Hallo allemaal. Doornekamp suggereert volgens mij alleen dat als je 500 euro aan kosten hebt gehad, dat je oren dan warm zijn geworden van het vele bellen. Niet meer en niet minder. Ik begrijp de gedachte naar een andere verwijzing, maar dat is hier mijns inziens niet van toepassing. Het klopt verder wat er gezegd wordt: het nummer van KPN, 0800-0402, is een gratis nummer. Dat zou je dus niets moeten kosten. 

 

Ik zou een ieder willen verzoeken om gewoon inhoudelijk te reageren als je mee wilt denken met de vraag van @Tvsas  Deze geeft zelf al aan niet blij te zijn, opmerkingen zoals hierboven gaan daar ook niet aan bijdragen. 

 

@Tvsas mochten we je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten. De community denkt in de regel graag met je mee!

 

 


@MvanEs en u vindt het dan geen probleem dat de prijzen flink omhoog gaan?? Het moet uiteindelijk toch betaald worden. Ik bedoel 2.5 miljoen super wifi's weggeven is een flink bedrag.

Hallo,

Ik schrijf nergens dat ik dat gratis wil, maar het zou een aardige suggestie zijn geweest als er aan ons ook was gedacht en deze misschien met een korting aangeboden konden worden ...

Via de WiFi Manager kunt u ze voor 59 euro krijgen. Volgens mij krijg je er voor dat bedrag dan 2. Dat is dan dus € 29,50 per stuk.


Beste @deffpt, goede vragen! Voor zover ik het hier kan zien, ben je inderdaad 3 euro goedkoper uit met Hussel. Ik weet niet zo goed waar het antwoord van mijn collega vandaan komt. Voor wat betreft Super Wifi: dit bieden we inderdaad alleen aan aan nieuwe klanten. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s) als je wilt dat ik daarin met je mee kijk? Hopelijk heeft de collega met wie je hebt gesproken een notitie achtergelaten.  Mocht je nog andere vragen hebben, laat het maar gerust weten. 

Waarom is alles alleen voor nieuwe klanten, als oude klanten tegen problemen aanlopen waar ze amper bij geholpen worden, u bent de eerste die ik zie, vind u het gek dat wij met de problemen waar wij tegenaan lopen moeten toekijken hoe nieuwe leden met fanfare worden binnengehaald en wij alleen maar horen, nee dat is voor nieuwe leden, zal ik een jaar bij een andere maatschappij gaan zitten en dan terugkomen, is dat echt de oplossing voor de kpn waar de eerste leden het maar mee moeten doen, wie kpn altijd trouw gebleven zijn en nu de klagers zijn?


Hallo allemaal. Doornekamp suggereert volgens mij alleen dat als je 500 euro aan kosten hebt gehad, dat je oren dan warm zijn geworden van het vele bellen. Niet meer en niet minder. Ik begrijp de gedachte naar een andere verwijzing, maar dat is hier mijns inziens niet van toepassing. Het klopt verder wat er gezegd wordt: het nummer van KPN, 0800-0402, is een gratis nummer. Dat zou je dus niets moeten kosten. 

 

Ik zou een ieder willen verzoeken om gewoon inhoudelijk te reageren als je mee wilt denken met de vraag van @Tvsas  Deze geeft zelf al aan niet blij te zijn, opmerkingen zoals hierboven gaan daar ook niet aan bijdragen. 

 

@Tvsas mochten we je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten. De community denkt in de regel graag met je mee!

 

 

Dank je wel, maar wie zegt dat ik dat nummer heb gebeld, , mijn hele verhaal is uit zijn context gehaald, het is geen 500 in een maand en zo staat het er ook niet, ik krijg reacties op dingen die er niet instaan en ook niet zo gebeurd zijn,  maar iemand maakt er een sensatie verhaal van met wel degelijk verwijzingen naar iets anders en daar gaan mensen op verder, ik bel niet met het betaalde nummer, waar in mijn tekst staat dat,  nergens lees ik een reactie die inhoudelijk ingaat op mijn probleem maar op randzaken als gratis pods waar ik niet om vraagt,  dus hier een oplossing, nee, verwijten ja, hulp kpn wederom nee.,! Hoop op een oplossing,  definitief nee, dus reageer achter mijn rug maar lekker verder, tuurlijk word dit gedrag goedgesproken, wat anders had ik verwacht, serieuse reacties, tips, adviezen, nee ook jij hebt mijn bericht niet gelezen en neemt de suggeties van doornekamp niet serieus , want het kijkt mij duidelijk wat hij bedoelt uit verdere opmerkingen,  maar laat maar, stomme beslissing, blijf vasthouden aan 500 euro en haal alles uit context, dat zegt meer over jullie inderdaad,  zoals gezegd is dit probleem niet door bellen ontstaan en ja op mijn bericht zou ik eindelijk hulp kunnen gebruiken aangezien ik nergens gehoord word inclusief hier en tolereren jullie dit soort gedrag van doornekamp en sledgehammernl,  pas ik voor, dus barst maar los, ik ben weg, fijn achtet mijn rug om nog meer uit context halen, bedankt voor de hulp..l